جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 ارديبهشت 1394     
تقدیر از نفرات برتر سومین جشنواره مشکات

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،رئیس اداره فرهنگی منطقه 2 گفت:از نظرات برتر اختتامیه منطقه سومین جشنواره مشکات در محورهای 12 گانه تقدیر می ‌شود.

احسان بیسادی رئیس اداره فرهنگی منطقه2 شهرداری با اشاره به برگزاری جشنواره مشکات اظهار کرد: سومین دوره جشنواره مشکات در 12 محور کاریکاتور، نقاشی، خاطره نویسی، داستان نویسی، ایده خلاق ، عکاسی و ... با هئف مهارتهای شهروندی کانون‌های آموزش تهران و با رویکرد جلب مشارکت شهروندان از مهر 93 آغاز به کار کرده است.

وی تصریح کرد: در این جشنواره با ارائه بیش از 19 هزار اثر در محورهای 12 گانه جشنواره مشکات نشان می دهد که آموزشهای شهروندی گام موثر و مفیدی را در جهت آموزش‌های شهری و شهروندی برداشته است.

بیسادی افزود: پس از داوری اثار برتر مناطق در 20 دبیرخانه تخصصی در شهر تهران، 24 اثر شهروندان منطقه 2 و پس از 3 مرحله داوری موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

رئیس اداره فرهنگی ادامه داد: جشنواره مشکات بعنوان چراغ راه آموزش‌های شهروندی توانست تعاملی بنیادین را بین شهرداری تهران  و شهروندان فراهم کند.

بیسادی بیان کرد: در بین شرکت‌ کنندگان تعداد 58 نفر رنده منطقه‌ای، 4 نفر از شهروندان حایز رتبه اول، 11 نفر رتبه دم ،‌8 نفر رتبه سوم و یک نفر شاسیته کسب رتبه اول در سطح تهران شد.

وی در پایان گفت: اختتامه سومین دوره جشنواره مشکات با حضور شهردار منطقه، معاون اجتماعی و فرهنگی ، مدیر کل آموزش شهروندی، شهرداران، مدیران و مسئولین منطقه 2 در روز چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه در فرهنگسرای ابن سینا و تقدیر از افراد برگزیده این جشنواره و اهدا جوایز به آنها به پایان خواهد رسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: