جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 دی 1392     
توسعه هرچه بیشتر سیستم حمل و نقل عمومی در سال 93 در منطقه 22

به گزارش شهرداری نیوز ، شهرداری منطقه 22 با توجه به گسترش ساخت و ساز در محدوده شمال غربی پایتخت و افزایش ساکنان این نقطه از تهران، توسعه سیستم حمل و نقل عمومی را طی سال 93 در دستور کار قرار داده است. 

حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « این موضوع در برنامه نظارت ستادی مهندس آقا بیگی معاون امور مناطق حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و کارشناسان این معاونت و بازدید آنها از پایانه های حمل و نقل عمومی و پروژه های مهم انجام شده در سال 92 شامل اصلاحات هندسی، مناسب سازی ها و ... همچنین دیگر اقدامات ترافیکی صورت گرفته در این محدوده از پایتخت مطرح و طی آن تصمیماتی برای ارتقای خدمات حمل و نقل عمومی و نگهداشت المانها و تجهیزات ترافیکی در منطقه 22 اتخاذ شد. »

وی افزود: « با توجه به سیاستهای دکتر قالیباف شهردار تهران مبنی بر دسترسی هر شهروند به اولین ایستگاه تاکسی یا اتوبوس (حمل و نقل همگانی) با طی مسافت حداکثر 350 متری، توسعه سیستم حمل و نقل عمومی در افق طرح شکل گیری منطقه بویژه در سال 93 در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد با ادامه روند ساخت و ساز و شکل گیری منطقه، ضمن حفظ وضعیت کنونی، این برنامه شامل افزایش خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی، ناوگان، ایستگاهها و .... بر اساس توسعه منطقه مدنظر قرار گیرد.»

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: