جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 ارديبهشت 1394     
پیشرفت 75 درصدي پروژه ساخت زیرگذر جوادیه

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،پيشرفت پروژه ساخت زيرگذر جواديه از مرز 75 درصد گذشت و عملیات عمرانی در بخش دیگری از پروژه آغاز شده است .

محمد حسن وساق مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود:  عملیات اجرایی ساخت زیرگذر جوادیه در بخش دیگری از مقطع 80 متری زیر خطوط راه آهن آغاز شده و 15 متر دیگر از طول این مقطع تا پایان خردادماه سال جاری، بتن ریزی و آماده تحویل به شرکت راه آهن می شود.

وي با بیان اينكه مقطع 80 متری زیر خطوط راه آهن تنها بخش تکمیل نشده از مسیر450 متری زیرگذر جوادیه است، یادآور شد: این مقطع از ابتدا با توجه به نحوه قرارگیری خطوط ریلی به 5 قسمت تقسیم شد و به ترتیب پس از انحراف خطوط ریلی توسط شرکت راه آهن، در اختیار مجریان پروژه قرار گرفت. در نتیجه با تحویل چهارمین بخش از مقطع 80 متری زیر خطوط راه آهن، عملیات احداث شمع و دال بتنی زیرگذر تنها در 15 متر از مقطع فوق باقی خواهد ماند.

طی روزهای اخیر مهندس علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بازدید از پروژه احداث زیرگذر جوادیه، اثرگذاری ترافیکی این پروژه را فراتر از طرح های منطقه ای دانست و با تاکید براینکه زیرگذر جوادیه مکمل عملکردهای ترافیکی پل کابلی جوادیه خواهد بود، ابراز امیدواری کرد اجرای این پروژه در ادامه تعامل سازنده با شرکت راه آهن و با همکاری شهرداری منطقه 16 طبق برنامه پیش رود.

پروژه زیرگذر جوادیه، شامل احداث مسیری به طول بیش از 450 متر است که حدفاصل خیابان نوری در محله جوادیه تا میدان بهداری قرار دارد. پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه از مرز 75 درصد فراتر رفته و امید می رود تا پایان نیمه نخست سال جاری آماده تحویل به شهروندان شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: