جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 ارديبهشت 1394     
افزایش کرایه متروی ویرجینیا تصویب شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، از ابتدای ماه جولای مسافران Railway Express ویرجینیا کرایه بیش تری پرداخت خواهند کرد.

افزایش 4 درصدی کرایه که به گفته مقامات مترو برای هماهنگی با افزایش هزینه ها ضروری است، این هفته به تصویب رسید. این افزایش، بودجه پیشنهادی سال مالی 2016 مترو را نیز شامل می شود.

برای برخی کاربران مترو این افزایش کرایه تا 45 سنت برای هر سفر افزایش خواهد داشت. کرایه یک سفره مسافرانی که از Fredericksburg به Union Station می روند از 11.10 به 11.55 دلار افزایش می یابد و کرایه ماهیانه این مسیر کامل از 305.90 به 318.10 دلار افزایش می یابد. در خط Manassas، سفری از Manassas به Union Station با افزایش قیمت 40 سنتی کرایه ای 9.50 دلاری خواهد داشت و کرایه ماهیانه آن از 250.80 به 260.80 دلار افزایش می یابد.

مقامات مترو اعلام کرده اند که این افزایش کرایه به جبران برخی کاهش درآمدها و افزایش بودجه قراردادها کمک خواهد کرد. گمان می رود افزایش کرایه حدود 1.1 میلیون دلار درآمد مازاد برای این موسسه فراهم سازد.

متروی این شهر روزانه 20 هزار مسافر دارد و گمان می رود در تابستان امسال با افتتاح ایستگاه جدیدی درSpotsylvania County مسافران جدیدی را نیز جذب کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: