جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 ارديبهشت 1394     
بیش از ۲۰۰ پروژه شهرداری منطقه 18 آماده بهره برداری

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه ۱۸ با بیان اینکه در راستای نیاز شهروندان به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف عمرانی و... بخش اعظم طرح‌ها و پروژه های منطقه به اتمام رسیده ، گفت: به زودی بیش از ۲۰۰ پروژه تقدیم شهروندان این منطقه می‌شود.

وحید نوروزی با بیان این مطلب افزود: بزرگراه ۷۶متری شهید بروجردی، بلوار ۴۵ متری بهار، تکمیل بلوار یاران و همچنین ۱۲بوستان شهری که شاخص این بوستان‌ها پارک مادر درمسیر روه دره کن است و نیز چندین فضای ورزشی و فرهنگی از جمله نخستین خانه کشتی در جنوبغرب تهران از جمله پروژه های آماده افتتاح است .

نوروزی تصریح کرد: نوسازی بافت فرسوده منطقه، کنترل الکترونیکی معابر از طریق دوربین‌های ترافیکی، نظارت بر ساخت و ساز‌ها بر اساس ضوابط شهرسازی و معماری، اجرا اصلاحات هندسی معابر، افزایش مشارکت های مردمی در اداره امور شهر و محلات، اجرای پروژه‌های مشارکتی بزرگ با همکاری و سرمایه گذاری بخش خصوصی اعم از ساخت بازار بزرگ فرش خاورمیانه، مجتمع تجاری، مسکونی ISP، بازار میلاد قائم (عج) و... نیز راه اندازی مسیر جدید BRT در منطقه و بهره برداری از ایستگاه‌های جدید خط ۳ مترو و... هم چشم اندازی زیبا و ارزشمندی را برای منطقه ۱۸ ترسیم می‌نماید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: