جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 ارديبهشت 1394     
ببرسفید آلمانی عازم ایران است

تسنیم: علی تیموری در خصوص مجوز ورود سازمان محیط زیست و زمان ورود ببر سفید و آخرین وضعیت در این زمینه، اظهار داشت: باغ وحش ارم 3 دی 1393 درخواست ورود ببر سفید را به کشور ارائه داده بود که در نهایت ما موافقت کردیم.

وی با بیان اینکه هزینه پرداخت ببر سفید از سوی باغ وحش ارم خواهد بود؛ درحقیقت آنها قصد دارند که این حیوان را برای نگهداری و بازدید عمومی به کشور وارد کنند، گفت: سازمان محیط زیست بعد از بررسی‌های لازم هفته گذشته مجوز ورود ببر سفید را صادر و با این امر موافقت کرد.

** نظارت سازمان محیط زیست بر محل نگهداری ببر سفید

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست افزود: نظارت و بازدید‌های لازم از محل نگهداری ببر سفید را انجام دادیم؛ در واقع محل نگهداری آنها مهیا و کاملاً مناسب است.

تیموری با بیان اینکه مراحل مقدماتی برای ورود ببر سفید فراهم شده است و به زودی این امر رخ خواهد داد، تصریح کرد: فرآیند انتقال ببر سفید به محل نگهداری و شرایط زیستی آن با نظارت کامل سازمان حفاظت محیط زیست خواهد بود.

**ببر آلمانی عازم ایران است

وی با اشاره به اینکه موضوع تبادل حیوانی دیگر مانند گورخر ایرانی با ببر سفید اصلاً مطرح نیست، اظهار داشت: ببر سفید قرار است از کشور آلمان وارد ایران شود؛ درواقع در صورت موافقت دامپزشکی احتمال می‌دهیم که این هفته ببر سفید وارد کشور شود.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: بعد از ببر سفید قرار است جفت ببر بنگال که اکنون در باغ وحش ارم است نیز وارد کشور شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: