جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 ارديبهشت 1394     
كاهش هزينه ها با طرح تخصيص گازوئيل بر اساس پيمايش

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز، عضو کمیسیون اقتصادی مجس شورای اسلامی با تشریح مزایای طرح تخصیص گازوئیل به ناوگان عمومی براساس پیمایش گفت : حمل و نقل درون شهری و برون شهری بعد از بخش بهداشت و درمان و مسکن بخش عمده‌ای از هزینه‌های مردم و اقتصاد ملی را تشکیل می دهد و باید این قبیل طرح‌ها را اجرایی کنیم.

ابوذر ندیمی با تأکید بر اینکه هر اندازه بتوانیم مصرف را تعدیل کنیم ،‌ به درآمد خانوارهای ایرانی اضافه می شود، افزود: صرفه‌جویی در مصرف انرژی بهترین راهکار برای بهینه کردن هزینه‌هاست.

وی با یادآوری اینکه در نظام نوین اقتصادی و توسعه یافته به‌ جای اینکه پرداخت اضافه شود ، هزینه‌ها کاهش می‌یابد ، افزود: رویکردهایی نوسازی ناوگان فرسوده ، دو سوخته بودن آن‌ها یا تبدیل سوخت گران به سوخت ارزان‌تر و اجرای طرح‌هایی مانند تخصیص سوخت گازوئیل به ناوگان حمل و نقل عمومی براساس پیمایش از رویکردهای کاهش هزینه است.

ندیمی اجرای این طرح را در جهت مدیریت هزینه و مدیریت مصرف انرژی دانست و اظهار داشت :

بودجه جاری 170 هزارس میلیارد تومان و و بودجه عمرانی 30 هزار میلیارد تومان است و اگر بخواهیم بودجه جاری را اضافه کنیم ، باید از بودجه عمرانی کم کنیم.

ندیمی گفت : تخصیص سوخت گازوئیل به ناوگان حمل و نقل عمومی براساس پیمایش به کاهش هزینه‌ها کمک ویژه‌ای می‌کند و تأثیر ان هم در اقتصاد کشور دیده خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: