جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 ارديبهشت 1394     
آغاز دور جدید نظارت براجرای طرح تفکیک پسماند در مبدا در مناطق ۲۲ گانه

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،به منظور اجرای هر چه مطلوب‌تر تفکیک پسماند در مبدا و با توجه به تأکید شهردار تهران بر اجرای دقیق کلیه فعالیت‌ها و الزامات آن، دور جدید نظارت بر اجرای طرح تفکیک پسماند در مبدا در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران با برگزاری جلسه توجیهی اجرای طرح مذکور بر اساس نظام فنی و اجرایی سال ۱۳۹۴در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران آغاز شد.

طی اولین جلسه‌ای که در سال جاری درخصوص طرح تفکیک پسماند در مبدأ با حضور مهندس باقر صاد، قائم مقام معاونت خدمات شهری، دکتر جعفری، مدیر عامل، مهندس هوشیار، معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق و کار‌شناسان سازمان مدیریت پسماند و معاونین امور شهری و محیط زیست، روسای ادارت پسماند و شهرداران نواحی از مناطق۳، ۱۱، ۱۳، ۱برگزار شد، برنامه‌ها و راهکارهای اجرای هر چه مطلوب‌تر طرح تفکیک از مبدا در نواحی مورد نظر، ارائه شد.

مهندس باقر صاد، ضمن خیر مقدم به حاضرین و قدردانی از فعالیتهای انجام شده در خصوص تفکیک پسماند در مبدا، نتایج ارزیابی این طرح و همچنین شناسایی مشکلات و موانع پیشبرد طرح و راهکارهای اجرای آن را بیان کرد.

قائم مقام معاونت خدمات شهری با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل مناطق با محوریت شهرداران نواحی در اجرای مطلوب طرح جدا سازی پسماند در مبدا؛ استمرار منظم فعالیتهای ناحیه محور را گامی بزرگ جهت تحقق رویکردآسمان آبی و زمین پاک اعلام نمود. 

دکتر جعفری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند نیز ضمن اشاره به تاکیدات شهردار تهران در زمینه تفکیک پسماند در مبدا خاطر نشان کرد: این طرح به عنوان یکی از طرح های اولویت دار شهرداری است که در صورت اهتمام و تلاش هر چه بیشتر نواحی شاهد بازدهی بیشتر و افزایش تفکیک پسماند در مبدا خواهیم بود.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به روند برگزاری مزایدات جهت انتخاب پیمانکاران مربوط به اجرای طرح تفکیک پسماند در مبدا خاطر نشان کرد: با توجه به ابلاغ دفترچه‌های نظام فنی و اجرایی توسط معاون خدمات شهری و محیط زیست اساسی‌ترین موضوع در این نظام ارزیابی و پایش این طرح در کلیه مراحل توسط سازمان مدیریت پسماند و عملیاتی نمودن آن توسط مناطق و شهرداران نواحی بوده که با اهتمام جدی مناطق در اجرایی نمودن این طرح، ما شاهد افزایش قابل توجه تفکیک پسماند در مبدا خواهیم بود. 

جعفری با تاکید به برگزاری مستمر و منظم جلسات در مناطق با حضور مدیران شهری نواحی، همفکری و تعامل مناطق با سازمان مدیریت پسماند را اساسی‌ترین گام در خصوص اجرای بهینه تفکیک از مبدا عنوان کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: