جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 ارديبهشت 1394     
اولیویرا: شرایط تراکتور خوب نیست

مهر: تیم فوتبال تراکتورسازی، صدرنشین رقابتهای لیگ برتر، فردا یکشنبه در چارچوب هفته بیست و نهم این مسابقات در تهران با استقلال دیدار می کند.

اولیویرا در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: من بار قبل هم که اینجا بودم به شما گفتم که تراکتور تیم بسیار خوبی است. زمانی که من به تراکتور آمدم این تیم در جدول پنجم بود و شش امتیاز با تیم اول فاصله داشت اما اکنون ما در فاصله دو بازی تا آخر لیگ برای قهرمانی می‎جنگیم.

وی افزود: ما با تیم‎هایی بازی داریم که امکانان آنها از ما خیلی بهتر است. ۱۸۰ دقیقه به پایان فصل مانده و ما از دقیقه یک مقابل استقلال باید یک بازی سخت را انجام دهیم اما این باعث نمی‎شود که انگیزه و روحیه‎مان از بین برود.

«آیا بازی فردا کلید قهرمانی شماست؟» اولیویرا در این خصوص گفت: ما کار خودمان را انجام می‎دهیم و به دنبال سه امتیاز هستیم. حریفان ما مثل سپاهان و نفت بازی راحت‎تری دارند و شرایط آنها بهتر از ماست. تیم ما شرایط خوبی ندارد به خاطر اینکه سه بازیکن در یک پست داریم که این را در هیچ کجای دنیا نمی‎بینید. تیم من دفاع چپ ندارد و شرایط سختی در تیم ما حاکم است اما با همه این تفاسیر تلاش می‌کنیم قهرمان شویم.

«شما مقابل استقلال انتحاری بازی می‌کنید یا منطقی؟» مربی پرتغالی گفت: ما به مانند بازی‎های قبل بازی می‌کنیم.

 تمرین حبیب گردانی در کلینیک گسترش فولاد شائبه هایی ایجاد کرده است. اولیویرا در این باره گفت: گردانی کارت قرمز دارد و نمی‎تواند بازی کند. دنبال حاشیه درست کردن نباشید. درِ اشتباه را می‎زنید و ما با حرف‎های شما وقت را از دست نمی‌دهیم.

شما در لیگ قهرمانان موفق نبوده‎اید. اگر در لیگ برتر قهرمان نشوید، از این تیم می‌روید؟ وی گفت: سوال بسیار خوبی از من پرسیدید. از امروز به این مساله فکر می‎کنم.

وضعیت تراکتور در لیگ قهرمانان خوب نبوده است. وی با طعنه پاسخ داد: مربی خیلی ضعیف بوده است. وقتی رسیدم شرایط تیم خوب نبود اما الان صدر جدول هستیم. کدامیک از تیم‎های ایرانی در لیگ قهرمانان خوب کار کردند که ما نتوانستیم؟ تیم های عربی معادل سه برابر باشگاه تراکتور پول خرج می کنند و امکانات آنها با ما قابل قیاس نیست اما با این همه تمام تلاش خود را می‎کنیم تا قهرمان شویم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: