جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 مرداد 1400     
کنایه رئیسی به روحانی در جلسه رای اعتماد به وزرا

برترین‌ها: رئیس دولت سیزدهم طی سخنانی در صحن علنی مجلس برای دفاع از کابینه پیشنهادی خود، تلویحا از عملکرد دولت روحانی انتقاد کرد.

رئیسی در دفاع از کابینه پیشنهادی:
 
وضعیت فعلی نتیجه گره زدن اقتصاد به خواست دیگران و شرطی شدن آن است.
 
اولویت اول ما در دولت مهار کرونا و ارتقای وضعیت بهداشتی و واکسیناسیون سراسری است.
 
بهبود وضعیت اقتصادی و معیشیتی اولویت دوم ماست.
 
نمایندگان عزیز وقت بسیار خوبی برای گفت و گو با وزرا گذاشتند و از این بابت قدردان زحماتشان هستم که این حرکت ابتکاری برای شناخت وزرا و برنامه هایشان انجام شد.
 
 می دانیم فرصت خدمت کوتاه و رنج ها و مشکلات مردم بسیار است و این بار امانت جز با هدایت الهی و عنایت اهل بیت عصمت و طهارت به سر منزل مقصود نخواهد رسید.
 
اکنون هنگامه حرکت جهادی، حکیمانه و مردمی است که تکیه بر مشارکت ملت و همراهی مجلس انقلابی و نمایندگان مردم و در چارچوب سند تحول دولت مردمی زمینه ساز تحقق ایران قوی باشد.
 
سند تحول به عنوان چارچوب حاکم بر برنامه وزرای دولت بر اساس پنج رکن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تعالی فرهنگ اسلامی، اقتصاد مقاومتی، بهبود معیشت جامعه و توسعه روابط بین المللی است. زنجیره کامل فرایند تحولی در هر حوزه شامل توصیف و تحلیلی واقع بینانه از وضع موجود، تصویرسازی از آینده و همچنین بررسی و ریشه یابی علل چالش ها، برنامه ریزی ساختاری، انسانی و مالی دولت و دیگر قوا مدنظر قرار گرفته است.
 
همچنین کاهش نقش های تصدی گرایانه و افزایش نقش میدان سازی دولت برای به صحنه آمدن و بسیج نیروی انسانی نخبه که پیشگام تحول خواهی هستند از دیگر نکات مهم برنامه است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: