جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 مرداد 1400     
برخورد شدید اتوبوس بی آرتی با گاردریل‌های بزرگراه امام علی

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز،رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید اتوبوس بی آرتی با گاردریل‌ها و پایه‌های بتونی پل در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

سرهنگ مجید رنجبر با بیان این خبر افزود: مقارن ساعت ۰۵:۳۰ صبح امروز، در مسیر بزرگراه امام علی (ع) به شمال مقطع نیکنام یک دستگاه اتوبوس بی آرتی که در این مسیر در حال تردد بوده به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ابتدا با پایه بتونی پل برخورد می‌نماید.
 
رنجبر ادامه داد: در ادامه این حادثه این اتوبوس با ۸ شاخه از گاردریل‌ها نیز بشدت برخورد می‌کند و سپس متوقف می‌شود.
 
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: شدت حادثه به حدی بوده که مقدار زیادی گازوییل نیز بر سطح سواره رو ریخته که باعث لغزندگی معبر شده است و با توجه به همین موضوع شاهد کم شدن سرعت خودرو‌ها و در نتیجه تراکم ترافیک در این مقطع بودیم.
 
وی افزود: با حضور کارشناسان منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و بلافاصله با هماهنگی‌های بعمل آمده سطح راه که لغزنده شده بود با شن و ماسه پوشیده شد تا برای موتورسواران و خودرو‌های عبوری مشکلی پیش نیاید.
 
سرهنگ رنجبر از رانندگان خودرو‌ها خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت کنند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی نکنند و همیشه توجه کافی و لازم به جلو و اطراف وسیله نقلیه داشته باشند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث در شهر تهران نباشیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: