جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 ارديبهشت 1394     
59 هزار مترمربع ابنیه شهری به منطقه 20 اضافه شد

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 20 از ساخت 13 ساختمان و ابنیه شهری با کاربری های فرهنگی، مذهبی و رفاهی در جنوبی ترین منطقه تهران خبرداد.

منصور کتانباف با بیان این خبر گفت: به منظور ارتقاء کیفیت زندگی و افزایش رضایتمندی شهروندان از امکانات شهری،13ساختمان و ابنیه شهری با مساحتی بالغ بر 59 هزار و 515 مترمربع طی یک سال گذشته در شهرری ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

کتانباف با اشاره به توسعه 6 هزار و 700 مترمربعی فضاهای مذهبی، افزود: ساخت شبستان امام خمینی(ره) با متراژ 2 هزار و 500 مترمربع و مساجد ساجدین، جوانمرد قصاب و شهرک عبدالعظیم(ع) با مساحت 4 هزار و 200 مترمربع، از بناهای مذهبی ساخته شده در سال گذشته است تا دسترسی شهروندان به اماکن مذهبی بیش از پیش شود.

وی به توسعه اماکن فرهنگی و اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: سراهای محله عباس آباد، بهشتی، علائین و حمزه آباد، مددسرای اجتماعی، مرکز ترک اعتیاد شفق و سوله مدیریت بحران با مساحتی بالغ بر 51 هزار و 840 مترمربع نیز از جمله اماکن فرهنگی اضافه شده است که در اختیار شهروندان قرار گرفته است و شهروندان از خدمات آن بهره مند هستند.

کتانباف با اشاره به اینکه افزایش چند برابری اعتبار عمرانی منطقه 20 در سال گذشته، زمینه توسعه امکانات شهری را به خوبی فراهم کرد، افزود: ساختمان اسکان کارگری ناحیه 5 و مجموعه سرویس بهداشتی های بوستان های شهری نظیر گلگون، عطریاس، فیروزآبادی، خانواده و...از دیگر ابنیه های ساخته شده در سال 93 است که در مجموع 975 مترمربع به امکانات رفاه عمومی شهروندان اضافه شده است.

شهردار منطقه 20 در پایان گفت: ساخت و ساز های عمرانی در جهت توسعه امکانات عمومی شهر و در نهایت بهبود وضعیت زندگی شهروندان همچنان در سال جاری نیز ادامه دارد که در حال حاضر در مرحله تهیه طرح های اولیه و مقدماتی است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: