جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 ارديبهشت 1394     
انتقال پول به روسیه از طریق بانک

مهر: ولی‌اله افخمی‌راد در همایش امروز اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در تهران گفت: نقل و انتقال پول به روسیه از طریق شبکه بانکی برقرار شده و «میربیزینس بانک» با تدابیری این کار را انجام می‌دهد، این درحالی است که روان شدن مبادلات بانکی، کمک موثری در توسعه روابط تجاری میان ایران و روسیه است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: ظرفیت سازی برای تولید صادراتی در سازمان توسعه تجارت ایران با جدیت دنبال می‌شود، این در حالی است که کمتر از ده درصد تولید داخلی توانایی صادرات دارد و بنابراین تلاش برای ظرفیت سازی صادرات کالا باید صورت گیرد.

وی از پیگیری برقراری تجارت ترجیحی میان ایران با سایر کشورهای دنیا خبرداد و تصریح کرد: تلاش برای برقراری تجارت ترجیحی میان ایران با سایر کشورهای دنیا صورت می گیرد و امیدواریم در رابطه با روسیه نیز بعد از عضویت ایران در اورآسیا بتوان زمینه را برای حضور بیشتر کالاهای ایرانی در روسیه فراهم کرد.

به گفته افخمی‌راد، برقراری خط هوایی به بندر آستاراخان یکی از ضرورت‌هایی است که باید در همکاری ایران و روسیه در نظر گرفته شود، این در حالی است که با ایرلاین‌ها نیز گفتگوهایی صورت گرفته تا تشویق شوند با ابزارهای تشویقی که به آنها داده می‌شود، خط هوایی برقرار شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: