جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 دی 1392     
عذرخواهی القاعده از یک حمله انتحاری !

ایسنا: القاعده یمن ضمن برعهده گرفتن مسئولیت حمله انتحاری به بیمارستان وابسته به وزارت دفاع این کشور، اقرار کرد که حمله به این بیمارستان اشتباه بود.

به گزارش پایگاه اینترنتی پانوراما، قاسم الریمی، مسئول نظامی گروه "القاعده در شبه جزیره عرب"، شاخه القاعده در یمن در بیانیه‌ای مسئولیت حمله تروریستی اخیر به وزارت دفاع این کشور را بر عهده گرفت و گفت: ما این وزارتخانه و به ویژه ساختمان فرماندهی ‌آن که محل کنترل پهپادهاست را مورد حمله قرار دادیم.

وی هشدار داد: ما هر پادگان نظامی که با هواپیماهای آمریکایی تعامل داشته باشد و با اعطای اطلاعات جاسوسی آنها را نسبت به مسائل امنیتی آگاه کند مورد حمله قرار خواهیم داد.

الریمی همچنین از حمله انتحاری به بیمارستان وابسته به وزارت دفاع یمن عذرخواهی کرد و عنوان داشت: ما اینجا به گناه و اشتباه خود اعتراف می‌کنیم و به خانواده‌های قربانیان این حمله تسلیت می‌گوییم.

وی گفت: القاعده مسئولیت کامل حوادث رخ داده در این بیمارستان از جمله پرداخت دیه، خسارت و درمان قربانیان را بر عهده خواهد گرفت.

پیشتر بیمارستان وابسته به وزارت دفاع یمن هدف بدترین عملیات جنایت‌آمیز القاعده قرار گرفت که در پی آن 59 تن کشته و بیش از 200 تن دیگر زخمی شدند.
 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: