جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 ارديبهشت 1394     
برگزاری اختتامیه جشنواره مشکات 3 در منطقه 11

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 از برگزاری اختتامیه جشنواره مشکات 3 در 22 اردیبهشت ماه در منطقه 11 خبر داد.

محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 با اشاره به اختتامیه جشنواره مشکات 3 در منطقه 11 اظهار کرد: سومین جشنواره مشکات با بیش از 71 هزار اثر در 6 محور در پژوهشکده فرهنگ و هنر در 22 اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

وی در ادامه افزود: جشنواره مشکات در 3 گروه سنی کودکان با موضوعات نقاشی و خاطره نویسی، نوجوانان با موضوعات کاریکاتور، عکاسی و داستان کوتاه و بزرگسالان با موضوعات عکاسی، تصویر برداری، کاریکاتور، پوستر و ایده خلاقانه برگزار شد.

کریملو با اشاره به اینکه جشنواره مشکات به عنوان چراغ راه آموزش شهروندی توانسته تعاملی بین شهروندان و شهرداری تهران فراهم کند، تصریح کرد: در مراسم اختتامیه جشنواره مشکات از 50 نفر از نفرات برتر در محورهای محیط زیست شهری، حمل و نقل و ترافیک ایمنی شهری و هویت شهری، حقوق و تکلیف شهروندی و اقتصاد خانواده در شهر تقدیر می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در پایان گفت: منطقه 11 در سومین جشنواره مشکات با مشارکت شهروندان توانسته رتبه 4 را در بین مناطق 22 گانه کسب کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: