جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 ارديبهشت 1393     
تصادف مرگبار کامیون نفتکش در پایتخت

به گزارش شهرداری نیوز، تصادف مرگبار کامیون نفتکش  و برخورد شدید خودروی پیکان با گاردیل از مهمترین اخبار امروز  مربوط به آتش نشانی پایتخت  است.

تصادف تانکر با تاکسی و خودروی سواری که امروز یکشنبه در بزرگراه آزادگان اتفاق افتاد  یک كشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

این حادثه توسط رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125 اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران هم بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 81، 35 و همچنین گروه امداد و نجات 6 این سازمان را به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، نرسیده به بزرگراه خلیج فارس اعزام كرد.

عزیز غلامی نسب افسر آماده منطقه 7 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در باره چگونگی وقوع این سانحه رانندگی گفت: یك دستگاه تریلی نفتکش به علت نامشخصی با خودرو سواری و تاکسی كه در حال گذر از مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان بودند برخورد کرد و در محل حادثه متوقف شد.

به گفته وی، شدت تصادف به حدی بود که راننده تاکسی و یکی از سرنشینان آن درداخل اتاقک این وسیله نقلیه گرفتار شدند که آتش نشانان با تجهیزات ویژه، بدنه این خودرو را برش داده و هر دو نفر را خارج کردند.

غلامی نسب در مورد مصدومیت این افراد اظهار داشت: راننده تاکسی از چند قسمت بدن به سختی مجروح شد که توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت. متاسفانه در این حادثه سرنشین تاکسی که زنی میانسال بود بنا به تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست داد.

این افسرآماده آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این حادثه مرگبار هم اكنون از سوی كارشناسان راهنمائی و رانندگی تهران در حال بررسی است، تصریح کرد: همزمان با رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه راننده خودروی پراید ونیزدو سرنشین دیگر تاکسی که صدمه چندانی ندیده بودند از داخل خودرو خارج شدند.

وی با اعلام این که جنازه سرنشین متوفی برای انتقال به پزشكی قانونی در اختیار عوامل انتظامی منطقه قرار گرفت، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، خودروهای تصادفی را به محلی امن و سپس پارکینگ راهنمایی و رانندگی انتقال دادند.

برخورد شدید خودرو با گاردریل

یکی دیگر از حوادث تلخ امروز پایتخت برخورد شدید یک دستگاه خودرو پیکان با گاردریل بود که منجر  به  مصدومیت راننده وسرنشینش شد.

در این حادثه نیز ماموران آتش نشانی ایستاگاه 26 پس از شنیدن حادثه از زبان رانندگان عبوری بلافاصله به سمت شمال به جنوب جاده دماوند، قبل از پل بابایی حرکت کردند.

بنا به گفته  عباس فتحی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودرو پیکان به علتی نامعلوم پس از انحراف ازمسیر اصلی، به شدت با گاردریل کنار جاده دماوند برخورد کرد که براثر این حادثه راننده و سر نشین آن داخل خودرو گرفتار شدند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول با قرار دادن علائم هشدار دهنده و علامت دادن به رانندگان، آنان را از وجود خطر آگاه کردند وهمزمان گروه دوم نیزبا استفاده از تجهیزات ویژه نجات، افراد محبوس شده را به صورت کاملا ایمن خارج کرده وتحویل عوامل اورژانس دادند.

فتحی افزود: آتش نشانان پس از حمل خودرو توسط جرثقیل و همچنین عادی شدن رفت و آمد خودروها به کار خود خاتمه داده و به ایستگاه مربوطه مراجعه کردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: