جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 10 ارديبهشت 1394     
تقدیر یک نماینده از خلبان ایرانی

مهر: علی رضا خسروی ضمن اشاره بیان اینکه غیور مردانی چون صداقت نیا ایران را از خطر دشمنان حفظ می کنند، بیان داشت: خلبان ایرانی حامل محموله بشردوستانه ایران پس از طی شش هزار و ۶۰۰ کیلومتر و در حالی که قصد رساندن محموله خود به یمن را داشت توسط جنگنده های آل سعود محاصره شد اما غیور مردانه تن به بازگشت از مسیر خود نداد.

وی افزود: خلبان جسور ایرانی با رساندن خود به فرودگاه صنعا در حال اتمام عملیات خود بود که جنگنده های عربستان باند فرودگاه را بمباران کردند که با تیزهوشی و تغییر مسیر بر خلاف نقشه جنگنده های آل سعود، راه خود را به سوی میهن تغییر و با وجود شلیک بمب دودزا برای تهدید توسط نیروی هوایی عربستان، از مهلکه خارج شد.

نماینده مردم شهرستانهای سرخه، سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: خلبان ایرانی متاسفانه نتوانست ماموریت خود را در تحویل کمک های پزشکی به مردم مظلوم یمن به اتمام برساند اما تن ندادن به خواست جنگنده های مسلح رژیم آل سعود آن هم بر فراز آسمان یمن اقدامی شجاعانه تلقی می شود.

خسروی افزود: هواپیمای جنگنده سعودی در حالی هواپیمای شرکت ماهان را تهدید می کرد که خود را مماس با بال هواپیمای ایرانی می دید اما خلبان ایرانی بازهم با جسارت به راه خود ادامه داد.

وی در خاتمه ضمن تاکید بر اینکه باید از داشتن چنین غیور مردانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، به خود ببالیم گفت: مردانی که با شجاعت و با سلاح ایمان به جنگ با تمامی کفر و ظلم می روند و در راه امداد و کمک های بشر دوستانه برای ملتی مظلوم از پای نمی ایستند و حتی تهدیدات آل سعود را نیز کم اهمیت می دانند. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: