جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 10 ارديبهشت 1394     
اهداء هدیه ستاد معاینه فنی به معلمان به مناسب روز معلم

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهراناز اهداء هدایا به قید قرعه کشی به ۱۰ نفر از معلمان که ازولادت امام علی علیه السلام در ۱۲ اردیبهشت ماه تا مبعث رسول اکرم صلی الله علیه در ۲۶ اردیبهشت ماه به یکی مراکز معاینه فنی (بیهقی، سراج، الغدیر، شکوفه، نیایش، آب‌شناسان، چمران و دماوند) مراجعه خواهند کرد، خبر داد.

با اشاره به نقش برجسته معلمان عزیز در آموزش دانش آموزان گفت: معلمان بیشترین نقش را در نهادینه کردن احترام به قوانین و مسئولیت پذیری شهروندان نسبت به یکدیگر ایفا می‌نماید.

وی در ادامه اظهار داشت: مطمئناً در صورت رعایت قوانین مدنی از جانب جامعه آموزگاران در اجتماع بسیاری از رفتارهای اجتماعی و قوانین شهروندی در دانش آموزان با الگو برداری از این بزرگواران، به عنوان موثر‌ترین شیوه آموزشی، اصلاح خواهد شد.

آذروش ضمن پاسداشت زحمات غیرقابل جبران معلمان گفت این اقدام نمادین تنها به عنوان گامی کوچک جهت تقدیر از معلمان می‌باشد و قطعاً با توجه به اهمیت کار این عزیزان، ستاد آمادگی دارد در تمام طول ایام سال جهت به حداقل رسیدن زمان معطلی و تسهیل در کار، خطوط معاینه فنی را ویژه خودروی این بزرگواران اختصاص دهد.

وی در پایان گفت: بی‌تردید استقبال معلمین در مراجعه به مراکز و انجام بهنگام معاینه فنی خودرو می‌تواند در به ثمر رسیدن تلاش و سعی مسئولین حوزه شهری در کاهش آلودگی هوا و ارتقاء سطح ایمنی تردد تأثیرگذار باشد.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: