جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 ارديبهشت 1393     
بلیط های جدید اتوبوس در شهر آبردین اسکاتلند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز: شرکت های اتوبوس رانی در آبردین و حومه آن به منظور عرضه بلیط هایی جدید که برای سهولت و راحتی بیش تر مسافرت با اتوبوس طراحی شده اند، با یک دیگر همکاری می کنند.

اپراتورهای بزرگی مانند First آبردین و Stagecouch اسکاتلند همراه با شش شرکت اتوبوس رانی بومی، بلیط های روزانه و هفتگی به نام grasshopper را روانه بازار می کنند که از روز جمعه 9 می در دسترس خواهند بود.

با استفاده از بلیط های جدید امکان استفاده نامحدود از اتوبوس در هر نقطه از شهر ایجاد شده است و دیگر افراد مجبور نیستند برای اتوبوس های مختلف بلیط های جداگانه تهیه کنند. به عنوان مثال فردی که مجبور است چندین بلیط برای رفتن از منطقه ای به منطقه دیگر تهیه کند فقط با خرید یک بلیط grasshopper  می تواند در هزینه نیز صرفه جویی کند.

انتظار می رود که بلیط های روزانه و هفتگی جدید سبب ترغیب بیش تر افراد به استفاده از اتوبوس و کاهش آلودگی هوا گردد.

شورای شهرهای آبردین شایر، آبردین و نسترانس معتقدند نحوه ی ارائه بلیط ها می تواند استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را جذاب تر کند. قیمت بلیط روزانه 5/10 پوند و بلیط های هفتگی 34 پوند است که مردم می توانند آن ها را از طریق سایت مربوطه و ایستگاه های اتوبوس تهیه کنند.

مسافران می توانند لوگوی grasshopper را بر روی پوسترها مشاهده کنند یا اطلاعات بیشتر را از راننده اتوبوس دریافت نمایند. Grasshopper همچنین دارای وب سایت اختصاصی به آدرس www.grasshopperpass.com  است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: