جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 ارديبهشت 1393     
استفاده از گوشی تلفن همراه به عنوان بلیط اتوبوس در نورویچ انگلیس

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز: دانشجویان و کارمندانی که از اتوبوس برای رفت و آمد به دانشگاه ایست آنجلیا استفاده می کنند به زودی می توانند با استفاده از یک برنامه نرم افزاری جدید از گوشی تلفن خود به عنوان بلیط اتوبوس بهره گیرند.

این برنامه تلفن هوشمند که اولین بلیط تلفن همراه نامیده شده و از اول ژوئن ارائه می شود این امکان را به مسافران می دهد که به جای صرف وقت برای خرید بلیط از راننده، از تلفن همراه خود برای تهیه آن استفاده کنند.

مسافران به سادگی بلیط را بر روی صفحه نمایش تلفن همراه خود به راننده نشان خواهند داد. بلیط های موجود شامل 3 ماهه، یک ساله و 3 سفره می باشند که از تاریخ 1 سپتامبر 2014 تا 30 ژوئن 2015 اعتبار خواهند داشت.

دان دوار، هماهنگ کننده ی حمل ونقل در دانشگاه ایست آنجلیا اظهار داشت: "ما بسیار خرسندیم که در ایجاد این سیستم بلیط با شرکت اتوبوس رانی First Bus مشارکت داریم و قطعا این سیستم باعث ترغیب بیشتر دانشجویان و کارمندان به استفاده از اتوبوس خواهد شد و ما مفتخریم که اولین دانشگاهی در انگلیس هستیم که موبایل- بلیط را ایجاد نموده ایم."

این سیستم باعث تشویق افراد به استفاده از اتوبوس و باعث صرفه جویی در وقت هنگام پرداخت بلیط می شود. همچنین انتظار می رود سیستم مذکور باعث تشویق افراد بیشتری برای استفاده از اتوبوس و کوتاه تر شدن زمان رسیدن به مقصد می گردد. 

استیو ویکرزمدیر بازرگانی شرکت اتوبوس رانی  First Bus گفت: "این خبر برای مسافران این مسیر جالب است. تلفن- بلیط با یکی از انواع مدل های ارائه شده سبب تشویق دانشجویان و کارمندان برای استفاده از اتوبوس می شود.  ما این سیستم را در دانشگاه ایست آنجلیا راه اندازی نمودیم و امیدواریم در بقیه کشور نیز ارائه گردد.

برنامه مذکور به طور رایگان در App store و google play موجود است. بلیط هایی که موجودند شامل 3 ماهه، سالانه و 3 نفره هستند که بین 1 سپتامبر2014 تا 30 ژوئن 2015 معتبرند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: