جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 6 ارديبهشت 1394     
منطقه ۲۲، قطب تفریحی گردشگری، درمانی و علمی پایتخت می‌شود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه ۲۲ در دیدار خود با مسئولان اولین بیمارستان بهره برداری شده در منطقه گفت: با برنامه‌ای که شهرداری منطقه برای احداث و راه اندازی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی متعدد در محدوده شمال غرب پایتخت دارد، این منطقه در افق طرح به عنوان دهکده سلامت به پایتخت معرفی خواهد شد.

در این دیدار صمیمانه که همزمان با هفته سلامت صورت گرفت، قاسم مولایی شهردار منطقه با اعلام اینکه ۵ بیمارستان دیگر در محدوده این منطقه ساخته خواهد شد، خاطرنشان کرد: افزون بر بیمارستان فوق تخصصی پروفسور سمیعی، بیمارستانی فوق تخصصی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بهره گیری از تمامی استانداردهای جهانی در خیابان برادران شهید علیمرادی کلنگ احداث خورده و در مرحله گود برداری است. مجموعه درمانی دیگری نیز بنام الزهرا (س) در همین خیابان و توسط خیرین ساخته می‌شود.

وی افزود: بیمارستان فوق تخصصی سرطان نیز در جنوب بزرگراه شهید خرازی و مقابل مجموعه فراملی هزار و یک شهر در بازه زمانی ۵ سال افتتاح می‌شود که اکنون مجوزهای آن صادر شده است. افزون بر این‌ها با بکارگیری تفکری نو در بخش بیماران روحی روانی، مرکز درمانی خاصی در منطقه ساخته می‌شود که در مرحله گود برداری و دارای آخرین استانداردهای بین المللی است. با این تفاسیر پیش بینی می‌شود منطقه ۲۲ در افق طرح ۱۴۰۴ و شکل گیری نهایی، جزو مناطق بر‌تر و پرمخاطب به لحاظ مراکز بزرگ درمانی و بنوعی دهکده سلامت تهران باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه منطقه ۲۲ از نظر دارا بودن مراکز علمی نیز در میان مناطق ۲۲ گانه پایتخت، منطقه‌ای برخوردار و متمایز است ، افزود: ۹ دانشگاه و دانشکده از جمله دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه پلیس و... نیز در این محدوده از پایتخت واقع شده و این نقطه از تهران را به قطب علمی پژوهشی تبدیل کرده است.

مولایی در پایان این دیدار با ابراز آمادگی برای حل آن دسته از مشکلات بیمارستان تریتا که با همکاری شهرداری منطقه ۲۲ میسر می‌شود، تصریح کرد: نگاه دکتر قالیباف شهردار تهران همیشه بر این بوده که فضایی ایجاد کنیم که شهروندان در رفاه و آسایش بیشتری قرار گرفته و سلامت روحی روانی و جسمیشان حفظ شود. به همین منظور نیز طرح خط سفید بعنوان یکی از راهکارهای تامین سلامت روانی و جسمی شهروندان تدارک دیده شده و با جدیت در حال اجراست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: