جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 ارديبهشت 1393     
ایوبی:تئاتر ناجی جامعه در عصر فیسبوک

 
 
مهر: رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه شنبه در اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران که در محوطه تاریخی طاقبستان کرمانشاه و با حضور مسئولین فرهنگی و هنرمندان سینما و تئاتر ایران برگزار شد، اظهار داشت: باید به حکم بزرگان فرهنگ و هنر ایرانی به جای غم پرستی به شادی و نشاط روی آورده و این نشاط را عاملی برای باهم بودن قرار دهیم.

حجت الله ایوبی گفت: در این روزگاری که عصر فیسبوک و چت کردن است ما به اساتید هنرهای ایرانی و هنر تئاتر بیش از پیش نیاز داریم تا ما را با هم پیوند بدهند. امروز خانواده های ما در کنار هم هستند اما با هم نیستند.

وی ادامه داد: دنیای مجازی امروز روابط مارا سست و ما را از یکدیگر دور کرده است که باید با کمک گرفتن از هنرهایی مثل نمایش و تئاتر اصیل و عمیق این گسستگی ها را مرتفع کنیم.

ایوبی خاطر نشان کرد: همانطور که دوستان گفتند اگر ما مسئولین فقط راه را برای هنرمندانی که برای هنر خون دل خورده اند و می خورند باز کنیم خود می دانند باید چه کنند.

رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: هنر تئاتر در ایران مثل سایر نقاط جهان از دل اشرافیت و کاخها و قصرها بیرون نیامده است بلکه از نمایش های میدانی و تخت حوضی و از دل مردم کوچه و بازار بیرون آمده و به همین دلیل تا همیشه نیز ماندگار خواهد بود.

وی با تقدیر از علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: وی با آگاهی از هنر و فرهنگ ایرانی در راستای تحقق دمکراسی و عدالت فرهنگی گامهای بلندی برداشته و ثابت کرده است که ایران فقط تهران نیست.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: