جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 ارديبهشت 1394     
افزایش 9 درصدی کرایه ها در نیوجرسی، مسافران را خشمگین کرد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مسافران حمل و نقل عمومی نیوجرسی بر اساس طرحی که روز دوشنبه اعلام شده است با افزایش 9 درصدی کرایه ها مواجه خواهند شد اما برخی مشتریان این سیستم بر این باورند که مدیریت قبل از اعلام این افزایش، به اندازه کافی هزینه ها را کاهش نداده است.

دو قطار مستقل و شش خط اتوبوسی نیز شامل کاهش خدمت دهی می شوند. این افزایش کرایه و کاهش خدمات به این موسسه کمک می کند تا کمبود بودجه 60 میلیون دلاری را جبران کند که از 120 میلیون دلار به نیم رسیده است. بر اساس این گزارش، این اولین افزایش قیمت کرایه موسسه NJ Transit طی پنج سال اخیر است.

مقامات NJ Transit  اعلام کردند اگر این طرح در ماه جولای تایید شود، کاهش خدمات از سپتامبر سال 2015 اجرایی می شود در حالی که افزایش کرایه ها از 1 اکتبر 2015 اجرا خواهد شد.

این موسسه طی بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد، طی پنج سال اخیر، NJ Transit هیچ افزایش قیمتی نداشت و در عین حال خدماتی با کیفیت بالا را ارائه می داد.

امروزه تمام هزینه های این موسسه از جمله قرارداد خدمات، سودها، بیمه مسئولیت عمومی، حقوق و دستمزد کارگران افزایش یافته است. در نتیجه، NJ Transit با کمبود بودجه قابل توجهی رو به رو شده است.

این افزایش قیمت پیشنهادی برای اکثر مشتریان NJ Transit به طور میانگین 9 درصد خواهد بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: