جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 ارديبهشت 1394     
بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری از طرح آمایش و توسعه منطقه 12

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،مهندس علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از طرح آمایش و توسعه منطقه 12 بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که شهردار منطقه 12، مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و جمعی از دست اندرکاران طرح نیز حضور داشتند، بخش های مختلف پروژه آمایش و توسعه منطقه 12 مورد پیمایش میدانی قرار گرفت.

بازدید مذکور با بررسی طرح ساماندهی میدان بهارستان آغاز شد. معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران سپس در کارگاه پروژه ساماندهی میدان امام خمینی(ره) حضور یافت تا آخرین اقدامات انجام شده به منظور عملیات خاکبرداری ساختمان خانه شهر را مورد بررسی قرار دهد. پروژه مرمت و احداث موزه علی اکبر خان صنعتی واقع در ضلع غربی میدان امام خمینی(ره) مقصد بعدی بازدیدکنندگان بود.

مهندس جاوید و هیئت همراه در ادامه، از پیاده راه های کوشک مصری و یارجانی، سر در باغ ملی، جداره سازی و کف سازی خیابان ناصر خسرو و بخش هایی از بازار تهران دیدن کرد تا از نزدیک اقدامات انجام شده و فعالیت های در حال اجرا در قالب طرح آمایش و توسعه منطقه 12 را مورد ارزیابی قرار دهد. مرکز محله هرندی و بررسی اقدامات مربوط به تملک و طراحی پروژه های محرک توسعه در این محله، پایان بخش این بازدید بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: