جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 ارديبهشت 1393     
تبدیل زمین‌های بایر به فضای سبز در شرق تهران

به گزارش شهرداری نیوز، معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ، از تغییر کاربری زمین‌های بایر به فضای سبز در سطح محدوده خبر داد.

حمید رضا فرخی  با اشاره به افزایش سرانه  فضای سبز، در شرق تهران افزود: تلاش داریم با شناسایی زمینهای غیرقابل استفاده و بایر، سرانه فضای سبز منطقه را بیش از پیش افزایش دهیم.

وی با اشاره به افزایش بوستانهای شرق تهران افزود: در حال حاضر با افزایش سرانه فضای سبز در محلات، شرایطی فراهم شده که شهروندان ساکن در محدوده شرق تهران می‌توانند با طی مسیر کوتاهی از منزل خود، به یکی از بوستانهای سطح منطقه دسترسی داشته باشند.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 به ایجاد فضای سبز در منازل شهروندان،  اشاره کرد و گفت: معاونت امور شهری، با همکاری واحد کلینیک آموزش گل و گیاه، آمادگی کامل در ایجاد فضای سبز در منازل شهروندان متقاضی را دارد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به واحد کلینیک گل و گیاه شرق تهران، نسبت به ایجاد فضای سبز در منازل خود اقدام کنند.

فرخی تصریح کرد: مدیریت شهری تلاش دارد تا توسعه فضای سبز عمودی و ایجاد فضای سبز در منازل شهروندان بیش از پیش در راستای افزایش سرانه فضای سبز در این منطقه گام بر دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: