جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 ارديبهشت 1394     
هدایای نخستین خریداران S6 در ایران

هفته نامه عصر ارتباط: پیش ثبت نام برای خرید پرچمدارهای سامسونگ S6 Edge، GALAXY S6 آغاز شد.

رزرو اولین نمونه های S6 و S6 Edge در سایت سامسونگ در حال انجام است و خریداران می توانند با مراجعه به این سایت و ثبت اطلاعات، جزو اولین نفراتی باشند که در ایران صاحب پرچمداران این شرکت می شوند.

ثبت نام از طریق آدرس اینترنتی http://samsung.com/Iran/s6preorder انجام می گیرد و کاربران با ثبت اطلاعات خود می توانند کد رزرو این محصول را دریافت کنند. این محصول در روزهای دوم و سوم اردیبهشت ماه سال جاری در چهار فروشگاه در تهران به طور رسمی عرضه خواهد شد.

 

هدایای نخستین خریداران S6 در ایران
 


شرکت سامسونگ برای اولین نفراتی که طی این دو روز موفق به دریافت گوشی خود شوند، هدایایی نیز در نظر گرفته است. تمامی کسانی که در این دو روز با در دست داشتن کد رزرو به فروشگاه های سامسونگ مراجعه کنند از یک میلیون ریال جایزه نقدی بهره مند خواهند شد.

علاوه بر این شش نفر اولی که در هر فروشگاه موفق به دریافت گوشی خود شوند، برنده سفر استانبول با یک همراه خواهند شد. همچنین به 60 نفر بعدی در هر فروشگاه، یک دستگاه LevelBox (اسپیکر وایرلس) و یک میلیون ریال وجه نقد (علاوه بر وجه نقدی که شامل همه می شود) تعلق خواهد گرفت. 260 نفر بعدی در هر فروشگاه نیز برنده یک دستگاه LevelBox خواهند شد.

علاقمندان به تهیه پرچمدارهای سامسونگ، در نظر داشته باشند که دریافت هدایا، تنها توسط خود شخص و با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکانپذیر است. این افراد برای دریافت هدیه هنگام خرید گوشی، با بررسی موجود بودن مدل مورد نظر خود در هر یک از فروشگاه ها، می توانندن در روزهای مذکور به یکی از فروشگاه های مایکروتل پلاس (بازار موبایل)، 313 (پاساژ علاءالدین)، فروشگاه مرکزی پایتخت (پاساژ پایتخت) یا مگاشاپ زنجیره ای سام قلهک مراجعه کنند.
 
اطلاعات بیشتر در مورد این فروشگاه ها و همچنین نحوه بهره مندی از هدایا، در سایت سامسونگ قابل دسترسی است.

گفتنی است گوشی های S6 Edge  و GALAXY S6 چهارشنبه هفته گذشته طی مراسمی در تهران با حضور خبرنگاران رونمایی شدند.
 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: