جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 ارديبهشت 1394     
آخرین خبر از آزمون استخدامی معلمان

تسنیم: محمد فاضل در خصوص آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش اظهار داشت:‌ این آزمون انشاءالله در تابستان امسال برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش « مجوز کتبی آزمون استخدامی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری صادر شده است؟» افزود: اعطای مجوز به صورت شفاهی اعلام شده است اما هنوز مجوز کتبی ابلاغ نشده است. به محض اینکه مجوز کتبی را از سازمان مدیریت اخذ کنیم، جزئیات و دستورالعمل‌های آزمون استخدامی را ابلاغ خواهیم کرد.

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش و مدیرکل دفتر وزارتی در پاسخ به این پرسش « نیروهای شرکتی و مربیان پیش دبستانی در این آزمون استخدامی در اولویت هستند؟» بیان کرد:‌ هنوز جزئیات دقیق اعلام نشده است، بنابراین نمی‌توان اظهار نظر قطعی کرد اما قرار است تا فرزندان فرهنگیان، مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی در اولویت باشند.

فاضل در خصوص آخرین وضعیت تدوین جزئیات و آئین نامه‌‌های طرح رتبه بندی معلمان اظهار داشت:‌ آئین نامه اجرایی طرح رتبه‌بندی در حال تنظیم است و پس از آن جهت اجرای مدارس و مناطق ابلاغ می‌شود.

وی افزود:‌ فراخوانی را به منظور اعلام نظرات فرهنگیان درخصوص رتبه بندی اعلام کرده‌ایم و از فرهنگیان تقاضا داریم تا پیشنهادات و نظرات خود را در رابطه با این طرح عنوان کنند تا بتوانیم آئین نامه اجرایی را بر اساس نظرات فرهنگیان تدوین کنیم.

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش و مدیرکل دفتر وزارتی در پاسخ به این پرسش «‌کار تدوین آئین نامه اجرایی طرح رتبه بندی چه زمانی به پایان می‌رسد؟» عنوان کرد: امیدواریم هر چه زودتر کار تدوین آئین نامه‌های اجرایی به نتیجه برسد اما از آنجاییکه باید بخشی از کار در دولت تدوین شود از زمان بندی اجرای کار در دولت اطلاعی نداریم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: