جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 ارديبهشت 1393     
عدم حمایت از حمل و نقل عمومی کشور در شرایط کنونی خیانت به کشور است

به گزارش شهرداری نیوز، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره کاهش 40 درصدی مصرف سوخت پس از اجرای دوره دوم هدفمندی یارانه ها وهجوم شهروندان به استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی گفت : تنها از اجرای برنامه هدفمندی یارانه ها نباید امیدوار به بهبود شرایط حمل و نقل بود زیرا ما نیازمند اصلاحات اساسی در سیستم حمل و نقل کشور هستیم.

ابراهیم نکو افزود : در صورت تعلل مردم احساس خواهند کرد استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باعث اتلاف زمان آنها خواهد بود و به استفاده از خودروهای شخصی تمایل مجدد نشان خواهند داد در حال حاضر ناوگان حمل و نقل عمومی پاسخگوی نیاز فعلی کشور نیست  دولت باید به بحث مترو توجه ویژه مبذول دارد  مساله قطار شهری از تهران به حومه بسیار مهم است و ما باید از کشور های موفق در این امر الگو برداری کنیم .

وی اظهار کرد : دولت در این مهم باید سرعت عمل به خرج دهد ، اتلاف وقت در مساله و عدم حمایت از مدیریت شهری خیانت به کشور و مردم است . ما باید دراین زمینه کشورهای موفق را الگو قرار دهیم . در سالهای گذشته کشورهای خلیج فارس موفقیت های قابل ملاحظه ای در این زمینه داشته اند که شاید در باور ما به عنوان ایرانی نمی گنجید  امروز با نگاه به پیشرفت گسترده این کشورها ما باید به حرکت خود سرعت بخشیم لذا از دست دادن یک لحظه جائز نیست

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد : یکی از مشکلات ما در زمینه گسترش مترو در حومه ، قطار شهری پرند است که از فرودگاه امام خمینی عبور می کند و به عنوان نمونه ای از قطار شهری کشور در نگاه مسافران این فرودگاه ،چهره حمل و نقل عمومی کشور را مخدوش خواهد نمود. 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: