جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 1 ارديبهشت 1394     
موفقیت بهینه سازی مسیرهای حمل و نقل جکسون ویل

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، آمارحمل و نقل منتشر شده توسط موسسه حمل و نقل جکسون ویل (JTA) در مارس سال 2015، رشد مسافران در چهار ماه متوالی پس از اجرای طرح بهینه سازی مسیرهای حمل و نقل (ROI) را نشان می دهد.

GTA بدون هزینه های سالانه اجرایی مازاد، مسیرهای خود را کاملا بازطراحی کرد تا راه هایی مستقیم تر، تعداد خدمات بیش تر، خدمات بیش تر در پایان هفته ها و بعد از ظهرها و برنامه های هماهنگ تری فراهم آورد.

هم چنین این موسسه با راه اندازی سیستم ROI، اطلاعات سفر در زمان حقیقی را نیز برای مسافران ارائه می کند.

تنها در ماه مارس سال 2015، استفاده از حمل و نقل عمومی این موسسه در مقایسه با همین زمان در سال 2014 حدود 10 درصد رشد داشته است. میانگین استفاده از حمل و نقل عمومی در ایام هفته در این مدت 7 درصد رشد داشته در حالی که این رشد در پایان هفته ها بسیار قابل توجه است. میانگین استفاده از حمل و نقل عمومی در چهار ماه ابتدایی اجرای این طرح 6 درصد رشد کرده و حدود 200 هزار سفر بیش تر در مقایسه با همین دوره در سال قبل داشته است.

 هدف این موسسه از ارائه سیستم ROI در ابتدا حفظ تعداد کاربران حمل و نقل عمومی و رشد حمل و نقل طولانی مدت بود. به طور کلی، تغییرات عمده در خدمات اتوبوسی در ابتدا باعث کاهش استفاده از این سیستم ها می شود.

این موسسه در 2 مارس اصلاحات مسیر اندکی را اجرایی کرد که واکشن های ابتدایی و تغییرات بیش تر آن در ماه جولای انجام خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: