جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 31 فروردين 1394     
ورود غیرقانونی یک مرد به کاخ سفید

فارس: یک مرد در حالیکه بسته مشکوکی را با خود حمل می‌کرد، روز یکشنبه در حالی دستگیر شد که تلاش می‌کرد از نرده‌های بیرون کاخ سفید بالا برود.

بر اساس گزارش سی ان ان، مأموران پلیس بعد از دستگیری این فرد مشکوک، محتوای بسته را مورد بررسی قرار دادند که گزارش‌ها نشان می‌دهد تهدیدی به همراه نداشته است.

«برایان لری» سخنگوی سرویس محرمانه کاخ سفید به روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» اعلام کرد که این فرد مشکوک خیلی فوری توسط افسرانی با لباس فرم بازداشت شد.

این روزنامه آمریکایی گزارش کرد که این حادثه حدود ساعت ۲۲:۲۵ شب گذشته در بخش جنوبی مجتمع کاخ سفید که روبروی فروشگاه ملی است، به وقوع پیوست.

این اولین باری نیست که بالا پریدن از حصار امنیتی کاخ سفید خبرساز می‌شود چرا که پیش از این نیز بارها چندین نفر با عبور از موانع امنیتی خود را به محل کار و زندگی باراک اوباما و خانواده وی نزدیک کرده بودند تا جایی که این مسائل به تغییر رئیس محافظان کاخ سفید انجامید.

«جولیا پیرسون» حدود 4 ماه قبل و به دنبال انتقادات شدید کنگره بابت ورود افراد به داخل محوطه محل کار و زندگی رئیس‌جمهور و عدم تامین امنیت کاخ سفید از سمت خود استعفا داد. وی اذعان کرده بود که در حفظ امنیت کاخ سفید، «اشتباهات غیرقابل قبولی» رخ داد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: