جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 فروردين 1394     
اتمام تست مخازن CNG اتوبوس های شرکت واحد

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران از اتمام تست و کنترل دوره ای مخازن سوخت CNG  دو هزارو صدو نودو شش دستگاه اتوبوس تحت پوشش شرکت اتوبوسرانی مطابق با استاندارد 9426 خبر داد.

ولی الله آذروش افزود :از این تعداد دستگاه اتوبوس 626 دستگاه متعلق به بخش دولتی و 1570 دستگاه از آن متعلق به بخش خصوصی بوده است که کلیه مخازن CNGاین اتوبوس ها در یک بازه زمانی یکساله از اسفندماه 92 تا اسفند 93 مطابق با استانداردهای موسسه استاندارد با رعایت کلیه ساز و کارهای فنی مورد بررسی و کنترل قرار گرفته است .

وی با اشاره به خطرات ناشی از عدم کنترل مخازن CNG در سالهای گذشته افزود :این مسأله به صورت جد از جانب شورای محترم اسلامی شهر تهران مورد پیگیری قرار گرفته که در نهایت با تلاش این مجموعه به عنوان مجری و همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی به اتمام رسید. دراین طرح پس از بازرسی و کنترل های به عمل آمده، 594 مخزن CNG  معیوب شناسایی و تعویض گردیدند.

آذروش در پایان گفت :در این طرح ستاد معاینه فنی به عنوان مجری جهت رعایت ساز و کار قانونی و استفاده از ظرفیت بازرسین مورد تایید موسسه استاندارد ایران از توان شرکت بازرسی و مهندسی ایران IEI بهره جسته است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: