جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 فروردين 1394     
سبک‌ترین دوربین فیلمبرداری /عکس

ایسنا: سبک‌ترین دوربین دیجیتالی Super 35 با نام URSA Mini که برای استفاده دستی در تمامی روز طراحی شده، در چهار مدل ارائه می‌شود. این دوربین دارای حسگر 4.6K یا 4K و جای نصب لنز EF یا PL است.

شرکت استرالیایی مدعی است که این دوربین برای استفاده در پروژه‌های مختلف فیلمبرداری از جمله فیلم‌های بلند، نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌های تجاری، موزیکال و مستند طراحی شده است.


 

دوربین ابداعی مجهز به نمایاب‌های صفحه لمسی تاشو است که برای عملکردی مانند یک نمایاب نوری طراحی شده است. این دوربین همچنین دارای نمایشگر OLED‌ رنگی با تفکیک‌پذیری 1920*1080 است.

افزون بر این، دوربین جدید مجهز به ضبط کننده‌های دوگانه Apple ProRes و RAW و میکروفون‌های استریوی باکیفیت است. نقاط نصب چندگانه به این دوربین، امکان جفت‌کردن آسان آن با ابزارهای مختلف مانند لنزها، ریل‌ها و جعبه‌های مات را فراهم می‌کند.

نمایاب این دوربین، تغییر آسان و سریع آن بین موقعیت‌های مختلف فیلمبرداری را امکانپذیر می‌کند.

مدل حسگر 4.6K امکان شکار فیلم‌ها در تفکیک‌پذیری 4608*2592 پیکسل را فراهم می‌کند و می‌توان با استفاده از حالت شاتر کلی آن تا 30 فریم در ثانیه را شکار کرد؛ همچنین می‌توان با استفاده از حالت شاتر غلتان (rolling shutter) تا 60 فریم در ثانیه را گرفت.

قیمت دوربین URSA Mini برای مدل 4K EF حدود 2995 دلار عنوان شده که از ماه جولای به بازار عرضه خواهد بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: