جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 فروردين 1394     
اجرای برنامه‌های ویژه هفته زمین پاک در منطقه 10

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،رئیس اداره محیط زیست شهرداری منطقه 10 از برگزاری برنامه‌های مناسبتی هفته زمین پاک در منطقه خبر داد.

 علیرضا پیغمبری‌ رئیس اداره محیط زیست شهرداری  منطقه 10 با اشاره به برگزاری برنامه‌ هفته زمین پاک در منطقه اظهار کرد: در جهت آشنایی و اطلاع رسانی به شهروندان و با همکاری اداره مدیریت پسماند شهری و اداره زیبا سازی و اداره محیط زیست برنامه‌ای به مناسبت هفته زمین پاک اجرا می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل برگزاری کلاس‌های آموزش در سطح سرای محلات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مسابقه نقاشی با موضوع زمین پاک در مدارس و سراهای‌ محلات، پاک سازی همگانی محیط زیست توسط دانش آموزان ، ‌آموزش محیط زیست در شورایاری‌ها، آموزش فواید اقتصادی جوا سازی زباله‌های تر و خشک از یکدیگر، اجرای نمایش گروه هنری، اجرای طرح جهادی با محوریت‌ آسمان آبی زمین پاک، برپایی غرفه اطلاع رسانی و آموزش در بوستان رضوان و شهدا،  آموزش نقاشی و کتاب خوانی در مهد کودک و مدارس است.

 پیغمبری در پایان گفت: هدف از اجرای  این برنامه‌ با هدف آشنایی شهروندان با شعار آسمان آبی و زمین پاک ،‌2 تا 8 اردیبهشت‌ ماه در منطقه برگزار می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: