جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 فروردين 1394     
تراموای شهری مدرن دالاس افتتاح شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، دوران مدرن خدمات تراموای دالاس پس از حدود 50 سال غیبت، با مسیری 2.5 کیلومتری از ایستگاه Union Station مرکز شهر تا مرکز پزشکی دالاس در Oak Cliff ادامه می یابد.

این مسیر، فاز اول سیستم تراموای مدرن دالاس را شامل می شود در حالی که موسسه حمل و نقل پر سرعت منطقه دالاس (DART) بر این پروژه نظارت دارد.

دیگر شرکای این پروژه شامل شورای شمال مرکزی تگزاس، وزارت حمل و نقل تگزاس و موسسه حمل و نقل فدرال (FTA) است. آغاز این پروژه با 26 میلیون دلار بودجه بازیابی اقتصادی سرمایه های حمل و نقل فدرال کلید خورد.

مدیر اجرایی FTA، Therese McMillan گفت: "دالاس به سوی موفقیت بزرگ دیگری در تلاش برای ساخت شبکه حمل و نقل مقرون به صرفه، قابل اعتماد و متصل پیش می رود که به توسعه اقتصادی و حمل و نقل افراد به سمت خانه و محل کار کمک خواهد کرد. ما از کنگره خواسته ایم که یک بودجه حمل و نقل بلندمدت را تصویب کند که پروژه های بسیاری همچون این طرح را به واقعیت تبدیل خواهد کرد."

هدف این پروژه مسافرانی است که در مراکز شلوغ نزدیک مرکز شهر رفت و آمد می کنند و به این افراد برای ارتباط با گزینه های حمل و نقل موجود در شهر کمک می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: