جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 فروردين 1394     
آدم ربایی۵۰۰ میلیونی ناکام ماند

مهر: سردار سیروس فتحی با اشاره به تلاش پلیس برای برخورد با جرائم خشن نظیر آدم ربایی اظهار داشت: در طرح ارتقای امنیت اجتماعی که به صورت منظم در شرق استان تهران انجام می شود، برخورد با مجرمان و کشانی که نظم و امنیت عمومی را بر هم می زنند در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: نیروی انتظامی شرق استان تهران در زمینه برخورد با جرائم خشن نظیر آدم ربایی به موفقیت های بزرگی رسیده است.

دزدیده شدن یک کودک توسط سه آدم ربا

وی با اشاره به آزادی گروگان 9 ساله در قرچک طی روز گذشته ادامه داد:‌ در تاریخ 23 فروردین ماه، کودکی نه ساله  به نام محمد خانی توسط سه آدم ربا دزیدده شدند و والدین این کودک پس از عدم یافتن فرزندشان، موضوع را با پلیس مطرح کردند.

سردار فتحی اضافه کرد: پس از مراجعه این پدر و مادر، بلافاصله پرونده ای برای این کودک تشکیل شد و پلیس به دنبال سرنخ هایی برای پیدا کردن محمد می گشت تا این که آدم ربایان طی تماسی با خانواده کودک ربوده شده، اعلام کردند که در ازای دریافت مبلغ 500 میلیون تومان، فرزند آنان را آزاد می کنند.

این مسئول عنوان کرد: پلیس آگاهی شرق استان تهران و مأموران نیروی انتظامی شهرستان قرچک با ردیابی تماس آدم ربایان و انجام کارهای تخصصی و پلیسی، توانستند مخفیگاه آنان که در شهرستان پاکدشت بود را پیدا کنند.

عملیات ویژه پلیس برای آزادی کودک ربوده شده

وی ادامه داد: در تاریخ 28 فرودرین ماه طی عملیاتی غافلگیرانه ، پلیس با حضور در مخفیگاه ادم ربایان توانست کودک ربوده شده را صحیح و سالم به دامن خانواده باز گرداند و سه آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی کند.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران عنوان کرد: آدم ربایان در اعترافات اولیه خود در نیروی انتظامی، اعلام کردند که اطلاع یافته بودند که پدر این کودک زمینی را به مبلغ 18 میلیارد ریال فروخته به همین خاطر تصمیم گرفتند با کشیدن نقشه ای، کودک خانواده را دزدیده و در ازای دریافت مبلغ 500 میلیون تومان آن را آزاد کنند.

سردار فتحی بیان داشت: باید والدین نسبت به ورود و خروج کودکان خود در بیرون از منزل دقت لازم را انجام داده و به هشدارهای پلیس در این راستا توجه لازم را داشته باشند.

پلیس در برخورد با جرائم خشن هیچ کوتاهی و مماشاتی را نمی پذیرد

این مسئول گفت: پدر و مادر کودک ربوده شده پس از آزادی کودک خود از دستان آدم ربایان، از تلاش های ویژه نیروی انتظامی برای به نتیجه رسیدن این پرونده تشکر و قدردانی کردند.

وی با تأکید بر این نکته که پلیس در برخورد با جرائم خشن هیچ کوتاهی و مماشاتی را نمی پذیرد یادآور شد: نیروی انتظامی در کنار دستگاه قضایی با هرگونه جرائم خشن که آسایش و امنیت عمومی مردم را بر هم می زند به شدت برخورد خواهد کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: