جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 فروردين 1394     
ملاقات فرکی و برانکو بعد از ۹ سال

مهر: برانکو ایوانکوویچ و حسین فرکی که ۹ سال پیش و بعد از پایان جام جهانی آلمان به همکاری با همدیگر در تیم ملی پایان داده بودند، امروز بعد از این همه سال با همدیگر در سازمان لیگ ملاقات کردند. حسین فرکی که برای پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران پیش از بازی با پرسپولیس به سازمان لیگ آمده بود، بعد از اتمام صحبت‌هایش دقایقی منتظر ماند تا بتواند برانکو را ملاقات کند.

هنگام ورود برانکو به سازمان لیگ و روبرو شدنش با حسین فرکی، فضای احساسی بین این دو حاکم شد و سرمربیان پرسپولیس و سپاهان حسابی از دیدن همدیگر هیجان زده شدند.

فرکی که به شدت با دیدن برانکو احساسی شده بود، خطاب به وی گفت: کوه به کوه نمی‌رسد ولی آدم به آدم می‌رسد. چقدر خوب شد به ایران آمدی. تو با کم لطفی از ایران رفتی و خیلی‌ها قدر تو را نداستند. ما با هم بهترین رفیق بودیم.

وی ادامه داد: به من می‌گفتند وقتی برانکو را ببینی به او چه می‌گویی، درحالیکه من نمی‌توانم ظرف چند دقیقه احساس خود را بیان کنم، پس بهتر است دل‌هایمان را به هم نزدیک کرده تا بتوانیم احساس‌مان را به اشتراک بگذاریم.

بعد از این جمله فرکی و ایوانکوویچ همدیگر را در آغوش کشیدند.

برانکو هم خطاب به فرکی گفت: چهار سال کنار هم بودیم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. مشکلاتی که در ۵۰ سال هم با آن روبرو نمی‌شویم. تمام این خاطرات با ما می‌ماند تا زمانی که ما را در قبر بگذارند. تا آن زمان دوستی ما ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه رویارویی‌اش با فرکی در قالب سرمربی سپاهان را شیرین دانست و تاکید کرد: یک زمانی با هم همکار بودیم اما حالا باید به عنوان رفیق و رقیب روبروی هم قرار بگیریم.

فرکی هم تصریح کرد: هنوز شاگرد تو هستم و طبق فرهنگ ایرانی‌ها، از تو برای بازی فردا اجازه می‌گیرم.

در پایان هم برانکو، فرکی را برای صرف شام در یک رستوران در تهران دعوت کرد و خطاب به نماینده باشگاه سپاهان که کنار فرکی بود، گفت: شما شانس بزرگی داشتید که او را به عنوان سرمربی انتخاب کردید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: