جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 فروردين 1394     
دستگیری جاسوس آمریکایی درعراق

تسنیم: منابع وابسته به گردان های حزب الله عراق از دستگیری جاسوسی که برای آمریکایی ها و کویتی ها کار می کرد در بابل و ابعاد طرح خطرناکی که از سوی این جاسوس اجرا می شد پرده برداشت.

به گزارش پایگاه النهرین، گردان های حزب الله عراق اعلام کرد: یکی از مزدوران کویتی به نام کریم خفیف صندل که برای سرویس های جاسوسی آمریکا و کویت فعالیت می کرد در منطقه جرف الصخر بابل دستگیر شده است.ماموریت این جاسوس ضربه زدن به حزب الله عراق بوده است.

در این بیانیه آمده است: متهم به مامور شدن از سوی سرویس های جاسوسی آمریکا و کویت اعتراف کرده است.وی در سال2014 جذب شده است تا گردان های حزب الله الخالدون را با هدف ضربه زدن و خدشه وارد کردن به گردانهای حزب الله عراق تاسیس کند.این جاسوس به حمایت مالی گسترده آمریکا و کویت با هدف ضربه زدن به حزب الله عراق و سوء استفاده از حزب الله با جعل آن اعتراف کرده است.

حزب الله عراق بیان کرد: این جاسوس اسامی تعدادی از افراد تحت امر خود را در بصره لو داده است.درباره علت انتخاب نام گردان های حزب الله از سوی این جاسوس پایگاه مردمی آن بوده است.همه تشکلاتی که با نام گردان حزب الله الخالدن فعالیت می کنند از سوی سرویس جاسوسی آمریکا با هدف خدشه وارد کردن به وجهه مقاومت به ویژه که در شرایط حساس جنگ با داعش است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: