جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 فروردين 1394     
در انتظار تاثیر مثبت رفع تحریم ها در حمل و نقل عمومی هستیم

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافقات هسته ای و رفع تحریم ها و تاثیر آن در حمل و نقل عمومی و شهری گفت قطعا: این توافقات در حمل و نقل عمومی به خصوص در حمل و نقل ریلی تاثیر مثبتی خواهد داشت.

مجید منصوری در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر ارتباطات صنعتی کشور ما با کشور چین صورت می گیرد که از لحاظ قطعات محصولات این کشور  از کیفیت پایین برخوردار است همچنین باید در حوزه حمل و نقل عمومی بهینه سازی صورت گیرد که در این راستا باید با کشورهایی مانند: آلمان ، ایتالیا و اسپانیا همکاری لازم و سرمایه گذاری صورت گیرد که این امر می تواند تاثیر مثبتی بر حمل و نقل عمومی داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد : همچنین در مجلس شورای اسلامی نیز بودجه ای برای گسترش حمل و نقل عمومی ریلی در نظر گرفته شده که به گفته رئیس ناوگان حمل و نقل عمومی این بودجه کافی نخواهد بود در این راستا دولت نیز باید طی 4 یا 5 سال تمام استان های کشور را به ناوگان حمل و نقل ریلی پرسرعت و باری متصل نماید.

منصوری در خاتمه خاطر نشان کرد: متصل شدن تمام مراکز استان ها ی کشور به ریل باعث کاهش حوادث ، بهینه سازی در مصرف سوخت و همچنین باعث راحتی در جابه جایی نیز خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: