جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 فروردين 1394     
نصب وای فای رایگان در متروی تورنتو به پایان رسید

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، موسسه حمل و نقل تورنتو (TTC) و BAI Canada نصب وای فای رایگان در تمام ایستگاه های متروی مرکز شهر را به پایان رساندند.

مدیر ارتباطات مشتریان و قائم مقام مدیرعامل TTC، Chris Upfold گفت: "مشتریان TTC اکنون می توانند به اطلاعات در زمان حقیقی که برای آن ها اهمیت دارد دسترسی داشته باشند. این هفته به جایگاه خوبی در تامین اتصال اینترنت بی سیم ایستگاه های متروی TTC رسیدیم. نوآوری هایی همچون دسترسی به اطلاعات قطار بعدی از طریق وب سایت ما گام مهم بعدی در مدرن سازی مترو است."

مدیر عامل BAI Canada، Ken Ranger گفت: "مفتخریم که اکنون قادر به ارائه خدمات به بیش از 600 هزار مسافر متروی TTC هستیم که روزانه وارد ایستگاه ها می شوند. ما به عنوان بخشی از همکاری با TTC در پی توسعه شبکه های زیرزمینی وای فای و بی سیم ظرفیت بالای خود در تمام ایتسگاه ها هستیم."

این خدمات کهTConnect  نامیده می شوند اجازه دسترسی به اینترنت از جمله ایمیل،رسانه های اجتماعی و آپدیت های اطلاعات قطارها را می دهند. مسافران متروی TTC به راحتی می توانند به این سیستم دسترسی داشته باشند به این صورت که در تنظیمات دستگاه بی سیم خود TConnect را انتخاب می کنند و پس از اتصال با باز کردن صفحه اینترنتی خود صفحه اصلی TConnect را مشاهده خواهند کرد.  این شبکه در تمام قسمت های عمومی ایستگاه ها از جمله پلتفرم ها، پاگردها، راهروها و پله ها موجود است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: