جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 25 ارديبهشت 1393     
افزایش سرمایه بانک شهر به 1600 میلیارد تومان

به گزارش شهرداری نیوز، مدیرعامل بانک شهر اعلام کرد: تامین منابع مالی برای توسعه شهر نیاز اساسی است که بانک شهر آن را سرلوحه کار خود قرار داده است.

حسین پورزندی پیش از ظهر امروز در سالن جلسات شهرداری طی جلسه مشترک مدیران بانک شهر و اعضای شورای شهر و مدیریت شهری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه فعالیت‌های بانک شهر در چارچوب قوانین بانک مرکزی است اظهار کرد: انجام فعالیت‌های ارزی٬ کمک به ارز خارجی٬ تسهیل ارائه خدمات شهرداری‌ها٬ بازدید هفتگی از شعبه‌های شهری٬ ارتباط مداوم با شهروندان٬ راه‌اندازی سامانه 4 رقمی ارتباط مستقیم با مشتریان در راستای نظارت قرار دارد.

وی اعلام کرد:‌ بانک شهر هم اکنون در رده 19 کشور قرار دارد و ما تلاش داریم که این بانک را به رده پنجم در کشور برسانیم.

پورزندی افزود:‌ افزایش سرمایه یکی از راه‌هایی است که می‌توانیم به این رده دست پیدا کنیم است.٬ هم اکنون سرمایه بانک شهر 400 میلیارد تومان است که می‌خواهیم این مبلغ را به هزار و 600 میلیارد تومان برسانیم.

وی تصریح کرد: تامین منابع مالی برای توسعه شهر نیاز اساسی است که شهرداری در این زمینه می‌تواند حامی مناسبی برای این بانک باشد.

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به ارتباط شهرداری قزوین و شهرداری عراق یادآور شد:‌ ارتباط با شهرداری عراق در زمینه توسعه شهری ارزشمند است به همین منظور یک شعبه از بانک شهر در شهر عراق افتتاح می‌شود.

مسعود نصرتی شهردار قزوین نیز در این مراسم گفت: بانک شهر در قزوین 2 جایگاه اصلی دارد٬ یکی از حامیان اصلی جایزه شهرهای اسلامی٬ و دیگری حامی برگزاری مجمع شهر اسلامی است.

وی با بیان اینکه بانک شهر مشارکت خوبی در برگزاری مجمع جهانی شهرهای اسلامی داشته است، اضافه کرد: تلاش خواهد شد تا از پتانسیل های بانک شهر برای توسعه شهر قزوین استفاده شود.

در پایان نشست تفاهم نامه همکاری بین بانک شهر و شهرداری قزوین در راستای گسترش همکاری و ارائه خدمات متقابل طرفین و بهره‌مندی مشتریان بانک و شهروندان از توسعه این مراودات منعقد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: