جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 فروردين 1394     
احداث بوستان "دوستدار کودک" در جنوب تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 20 از احداث بوستان 10 هکتاری مختص کودکان با طراحی ویژه این گروه سنی در این منطقه جنوبی خبر داد.

منصور کتانباف با بیان این خبر گفت: به دنبال توسعه فضاهای سبز شهری، احداث بوستان 10 هکتاری دوستدارکودک در محله 13 آبان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که مطالعات اولیه آن به پایان رسیده است و به زودی عملیات عمرانی آن آغاز می شود.

کتانباف با اشاره به اینکه مجموعه ای از فضاهای تفریحی و خدماتی با کاربری اختصاصی برای کودکان در این بوستان دیده شده است، افزود: بوستان دوستدار کودک علاوه بر اینکه زمینه تفریح و بازی کودکان در فضایی اختصاصی را فراهم می کند برای فعالیت های اجتماعی، آموزشی و فرهنگی مدیریت شهری که برای کودکان هر ساله طراحی و اجرا می شود، نیز محل مناسبی خواهد شد.

وی به تداوم اقدامات زیست محیطی در قالب طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید اشاره کرد و ادامه داد: طی سال گذشته موفق شدیم با شناسایی اراضی معطل و بایر، صد هکتار فضای سبز شهری جدید در منطقه 20 احداث کنیم که روند توسعه بوستان ها همچنان در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه نگهداشت فضاهای سبز از احداث و ساخت آن مهم تر است در کنار ایجاد قطعات فضای سبز، مجموعه آموزش های شهروندی در قالب دوره های آموزشی، تبلیغات محیطی، توزیع بروشور و ...نیز انجام می شود




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: