جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 فروردين 1394     
تاکسی های گردشی تهران باید حذف شوند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی از حذف تمامی تاکسی های گردشی در شهر تهران خبر داد و تصریح کرد: تاکسی های گردشی جای خود را به تاکسی های خطی و تلفنی می دهند واین طرح، سیاستی است که در سازمان تاکسیرانی دیده شده است.

مهدی اسماعیل بیگی با بیان این مطلب افزود: بانقل و انتقال خودروهای تاکسی به خطی و تلفنی، هیچ خودرویی به صورت گردشی در خیابان ها نمی توانند تردد داشته باشند و این امرسیاستی است که تعریف شده و ما باید به آن برسیم.

وی در ادامه از اجرای تنظیم رایگان تاکسی متر تا 17 اردیبهشت ماه خبر داد و اظهار داشت: طرح تنظیم رایگان تاکسی متر تاکسی های گردشی و تلفنی از فروردین آغاز و تا 17 اردیبهشت در 4 پایانه تاکسیرانی تهران ادامه دارد.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی ادامه داد: تاکسی های گردشی و تلفنی می توانند با مراجعه به مراکز درنظرگرفته شده برای تنظیم تاکسی متر خودروی خود اقدام کنند. اهمیت تنظیم تاکسی متر از آن جهت است که نصب برچسب نرخ های جدید تاکسی در سال 94 منوط به ارائه پروانه هوشمند و قبض تنظیم تاکسی متر است.

اسماعیل بیگی 4 پایانه تاکسیرانی را پایانه دردشت در منطقه 4 به نشانی بزرگراه رسالت، نرسیده به بزرگراه شهید باقری، پایانه مترودردشت واقع شده است. همچنین پایانه شقایق منطقه 5 به نشانی بلوار فردوس غرب، بلوار شقایق ، جنب مترو اکباتان و پایانه کاوه منطقه 11 به نشانی خیابان ازادی، بعد از جمال زاده  دانست.

وی تاکید کرد: تاکسی های شامل طرح می توانند تمامی روزهای هفته به غیر از ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 17 به مراکز یاد شده مراجعه کنند. پایان طرح 17 اردیبهشت سال جاری است.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی در باره  تغییر شرکت تاکسیرانان به سایر شرکت ها اظهار داشت: در صورتی که خودروی تاکسی بخواهد نسبت به جابجایی شرک تحت نظراقدام کند، باید درخواست خود رابه امور شرکت ها ارائه دهد تا در کمیسیون خطوط تاکسیرانی مطرح و بررسی شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: