جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 فروردين 1394     
خداداد عزیزی توبیخ و جریمه شد

مهر: طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، خداداد عزیزی به دلیل رفتار غیر ورزشی با داور بازی به توبیخ کتبی و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، در جریان دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و فجرسپاسی شیراز که روز ۲۵ اسفندماه برگزار شد، از سوی تماشاگران تیم نفت و گاز گچساران تخلفاتی مبنی بر فحاشی و پرتابک نارنجک و بطری آب به داخل زمین صورت گرفت. این تیم طبق بند یک و ۳ ماده ۷۹ به ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت بازیکن گیتی‌پسند
همچنین در دیدار دو تیم گیتی پسند اصفهان و نیروی زمینی تهران که روز ۱۶ اسفندماه انجام شد، به دلیل تخلفاتی که از سوی امیرحسین رحمانی، مربی تیم نیروی زمینی رخ داد، وی به دو جلسه محرومیت و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مرتضی عزیز محمدی، بازیکن گیتی پسند نیز به دلیل استفاده از الفاظ رکیکی که نسبت به کادرفنی تیم نیروی زمینی به کار برد و در نهایت منجر به اخراجش شد، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید سه میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه نقدی برای آلومینیوم و شهرداری
بازی دو تیم شهرداری اردبیل و آلومینیوم هرمزگان روز ۲۳ اسفندماه سال ۹۳ برگزار شد و از سوی مجید نامجو مطلق، سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور بازی صورت گرفت. وی به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

همچنین به دلیل تخلف عزیزی، مدیر عامل تیم آلومینیوم هرمزگان و فحاشی به داور بازی، وی به ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم شهرداری اردبیل هم به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری، باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

توبیخ و جریمه نقدی برای خداداد عزیزی
مسابقه دو تیم شهرداری تبریز و راهیان کرمانشاه روز ۲۳ اسفندماه برگزار شد و از سوی احد نوری، مربی تیم شهرداری تبریز تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور بازی رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

خداداد عزیزی، مربی تیم شهرداری تبریز به دلیل رفتار غیر ورزشی با داور بازی به توبیخ کتبی و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم راهیان کرمانشاه نیر به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری، به ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: