جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 آذر 1392     
می توانیم با سازمان پارک ها و فضای سبز در زمینه تولید سموم همکاری داشته باشیم

به گزارش شهرداری نیوز ، رییس انجمن تولیدکنندگان سموم گفت: می توانیم با سازمان پارک ها و فضای سبز در زمینه تولید سموم همکاری داشته باشیم. 

 

علی محمد عرب با بیان اینکه ما می توانیم با سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران در زمینه تولید سموم و استفاده آن در بوستان های و فضای سبز شهر تهران همکاری مستقیم داشته باشیم، افزود: این در حالی است که سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران با نماینده های تامین کننده های ما و کارگزاران ارتباط دارد، ضمن اینکه تولیدات ما در بوستان های شهر تهران نیز استفاده می شود.

رییس انجمن تولیدکنندگان سموم با اشاره به اینکه کشاورزی و صنایع وابسته به آن، یکی از مهم ترین موضوعات است، تصریح کرد: تلاش کشورهای توسعه یافته برای دست یابی به محصولات کشاورزی سالم و ایده آل و همچنین ایجاد فضایی برای کشاورزان و صنعتگران این حوزه می تواند در جهت پیشرفت کشاورزی و صنایع وابسته به آن باشد. بر این اساس نخستین نمایشگاه نهاده های کشاورزی تهران را می توان نخستین گام این انجمن‌ها در توسعه و پیشرفت حوزه محصولات کشاورزی و صنایع وابسته به آن دانست.

وی اشاره کرد: در اولین نمایشگاه نهاده های کشاورزی 3 انجمن صنایع تولید کنندگان سموم، انجمن واردکنندگان سم و کود و همچنین انجمن واردکنندگان بذر برگزار کنندگان در این نمایشگاه حضور دارند. در این نمایشگاه انجمن تولیدکنندگان سوم و 200 قلم سم را در نمایشگاه عرضه داشتیم و 36 شرکت به تولیدات سموم می پردازند که تنها 30 شرکت در نمایشگاه حضور دارند.

عرب همچنین ادامه داد: در کل 67 شرکت داخلی و خارجی تولیدکننده و وارد کننده سم و کود و بذر هستند که این سموم برای کلیه محصولات کشاورزی و فضای سبز کاربرد خواهد داشت و می تواند بستری در جهت معرفی و هم افزایی تولید کنندگان، وارد کنندگان و فعالان این عرصه باشد.

گفتنی است این نمایشگاه در بوستان گفتگو از 26 تا 29 آذرماه در سالن همایش محل دائمی نمایشگاه بوستان گفت و گو برگزار شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: