جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 فروردين 1394     
گردهمایی بزرگ گردشگری ۲ هزار معلول منطقه ۱۶ برگزار شد

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،مراسم و گردهمایی بزرگ گردشگری و عیددیدنی 2هزار معلول منطقه 16 در بوستان بعثت برگزار شد.

همزمان با میلاد سراسر نور حضرت صدیقه کبری (س)، مراسم بزرگ گردشگری و عیددیدنی ۲هزار معلول منطقه ۱۶ با حضور حجت الاسلام امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران، معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کل کشور، امیری معاون اداره کل سلامت شهرداری تهران و ابوذر اله کرمی مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۱۶ در بوستان بعثت (واقع در بزرگراه بعثت، ضلح شرقی پایانه مسافربری جنوب) برگزار شد. 

سید مازیار علوی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶ در این باره گفت: هدف از این گردهمایی بزرگ که از سوی مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه ۱۶ و با مشارکت مرکز انجمن دفاع از حقوق معلولین برگزار شد، نشاط افزایی در جامعه شهروندان معلول و معرفی بوستان بعثت به عنوان یک فضای جذاب گردشگری بود.

وی افزود: یکی از بخش‌های جذاب این برنامه، برگزاری جشنواره هفت سین بود که در آن، هفت سین‌های طراحی شده از سوی معلولین عزیز بهرقابت با هم پرداختند و به هفت سین‌های برگزیده جوایزی اهدا شد.

علوی افزود: در گردهمایی بزرگ گردشگری و عیددیدنی ۲هزار معلول منطقه ۱۶، تلاش کردیم یک روز شاد برای معلولین عزیز رقم بزنیم.

گفتنی است در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متعدد در این گردهمایی، معلولان شرکت کننده در پایان، از بخش‌های متنوع و زیبای بوستان بعثت به عنوان یک فضای امن و جذاب گردشگری بازدید کردند.

همچنین از سوی اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶، ایستگاه تست قندخون و فشار خون رایگان درحاشیه این نمایشگاه برپا بود و خدمات رایگان به شرکت کنندگان ارائه داد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: