جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 فروردين 1394     
پل قدیم جوادیه به طور کامل برچیده می‌شود

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،پل قدیم جوادیه ظرف روزهای آینده به طور کامل برچیده می‌شود.

مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: با تخریب تنها دهانه باقی مانده عرشه شرقی پل قدیم جوادیه، عملیات تخریب و برچیدن این پل فرسوده به زودی تکمیل خواهد شد.

مهندس محمد حسن وساق با بیان آنکه امکان تخریب پل قدیم جوادیه بدون احداث دوربرگردان شمال به شمال قبل از زیرگذر جوادیه (مسیر میدان بهداری به شمال بزرگراه یادگار امام (ره)) و همچنین زیرزمینی کردن کابل‌های برق ۲۰ و ۶۳ کیلو ولت فراهم نمی‌شد، گفت: با توجه به اینکه پل قدیم جوادیه محل عبور کابل‌های برق ۲۰ و ۶۳ کیلوولت بود، بیش از ۱۲۰ متر شفت و گالری در این پروژه احداث شد تا شرایط جابجایی و رفع این مانع اجرایی فراهم شود. 

وی در تشریح پیشرفت عملیات احداث زیرگذر جوادیه، با اشاره به اینکه مقطع ۸۰ متری زیر خطوط راه آهن با توجه به نحوه قرارگیری خطوط ریلی به ۵ قسمت تقسیم شده است، گفت: عملیات احداث شمع و دال بتنی زیرگذر، تنها در ۲ قسمت از این مقطع باقی مانده که به زودی به منظور اجرای عملیات عمرانی در اختیار مجریان پروژه قرار می‌گیرد. 

گفتنی است پروژه زیرگذر جوادیه، شامل احداث مسیری به طول بیشتر از ۴۵۰ متر است که حدفاصل خیابان نوری در محله جوادیه تا میدان بهداری قرار دارد. پیشرفت عمیات اجرایی این پروژه از مرز ۷۵ درصد فرا‌تر رفته و امید می‌رود طی نیمه نخست سال جاری آماده تحویل به شهروندان شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: