جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 فروردين 1394     
استقرار تیم های محسوس و نا محسوس پلیس برای کنترل پلاک‌های مخدوش

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار تیم‌های محسوس و نامحسوس برای کنترل پلاک‌های مخدوش در محدوده‌های طرح زوج و فرد خبر داد.

سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به استقرار تیم‌هایی برای کنترل پلاک‌های مخدوش اظهار کرد: همزمان با آغاز ثبت دوربینی ورود غیر مجاز به محدوده طرح زوج و فرد از امروز، تیم‌های محسوس و نامحسوس پلیس نیز برای کنترل پلاک‌های مخدوش در این محدوده‌ها مستقر شده‌اند.

وی در ادامه افزود: البته این گشت‌ها تنها در ورودی‌های طرح زوج و فرد نیستند، بلکه در تمامی محدوده‌های این طرح فعالیت می‌کنند.

سردار حسینی درخصوص نحوه برخورد با خودرو‌های پلاک مخدوش، تصریح کرد: چنانچه خودرویی پلاک خود را از طریق پوشش مخدوش کرده باشد، اعمال قانون می‌شود اما در صورت تغییر در ارقام، ماموران راهنمایی و رانندگی مستلزم به معرفی راننده خاطی به مراجع قانونی هستند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: ثبت دوربینی ورود غیر مجاز به محدوده طرح زوج و فرد از امروز در محدوده طرح زوج و فرد آغاز شده است و بر همین اساس خودروهایی که پلاک آنان با روز ورود به محدوده طرح زوج و فرد همخوانی نداشته باشد، اعمال قانون می‌شوند.

وی در پایان تصریح کرد: طرح زوج و فرد همه روزه به غیر از ایام تعطیل، در ساعت 6:30 تا 19 در محدوده‌های مشخص شده اجرای می‌شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: