جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 فروردين 1394     
افزایش تعداد مراکز تنظیم تاکسی متر در تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به منظور تسریع در امر تنظیم تاکسی متر‌ها علاوه بر افزودن دو مرکز جدید، روزهای تعطیل هم در ۶ مرکز ویژه خدمات رایگان برای تاکسی‌های گردشی و تلفنی تهران ارائه می‌دهد.

دو مرکز پایانه مترو شاهد (شرکت عزم الکتریک) به نشانی بزرگراه شهید علامه عسگری (سه راه صالح آباد) و دفتر تاکسیرانی منطقه۱۶ (شرکت‌های دنا و آلما) به نشانی خیابان شوش غربی، خیابان مرسلی (عباسی)، پشت ترمینال جنوب نیز در تمامی روزهای هفته و ایام تعطیل تا ۱۷ اردیبهشت خدمات تنظیم تاکسی متر را به صورت رایگان ارائه می‌دهند.

تاکسی‌های گردشی و تلفنی می‌توانند با مراجعه به مراکز درنظرگرفته شده برای تنظیم تاکسی متر خودروی خود اقدام کنند. اهمیت تنظیم تاکسی متر از آن جهت است که نصب برچسب نرخ‌های جدید تاکسی در سال ۹۴ منوط به ارائه پروانه هوشمند و قبض تنظیم تاکسی متر است.

 درعین حال عدم استفاده از برچسب نرخ کرایه و عدم به کارگیری تاکسی متر و سایر تجهیزات الزامی در آیین نامه جدید تاکسیرانی مشمول امتیاز منفی و جریمه نقدی می‌شود.

پایانه دردشت واقع در منطقه ۴، پایانه شقایق منطقه ۵ و پایانه ثامن الحجج منطقه ۱۵ برای تنظیم تاکسی مترهای شرکت عزم الکتریک در نظر گرفته شده است. همچنین پایانه کاوه واقع در منطقه ۱۱ برای تاکسی مترهای شرکت آلما و ره پویان اندیشه دنا در نظرگرفته شده است.

تاکسی‌های شامل طرح می‌توانند تمامی روزهای هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ به مراکز یاد شده مراجعه کنند. پایان طرح ۱۷ اردیبهشت سال جاری است.  

مراکز دیگری که خدمات تنظیم تاکسی متر ارائه می‌دهند شامل پایانه دردشت در منطقه ۴ به نشانی بزرگراه رسالت، نرسیده به بزرگراه شهید باقری، پایانه مترودردشت،. همچنین پایانه شقایق منطقه ۵ به نشانی بلوار فردوس غرب، بلوار شقایق، جنب مترو اکباتان و پایانه کاوه منطقه ۱۱ به نشانی خیابان ازادی، بعد از جمال‌زاده، پایانه کاوه، دفتر تاکسیرانی این منطقه می‌شود. میدان اقانور، ضلع شمالی میدان نیز نشانی پایانه ثامن الحجج منطقه ۱۵ است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: