جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 فروردين 1394     
فاز دوم بوستان بزرگ یاس تا خردادماه سال جاری تکمیل می‌شود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه۴ از تکمیل فاز دوم احداث بوستان یاس تا خردادماه سال جاری خبر داد.

حمید ناصحی با بیان این مطلب اظهار داشت: عملیات احداث بوستان بزرگ یاس تهران، از ۲۱ اسفندماه سال گذشته کلید خورد و در پی این اقدام، فاز اول بوستان با وسعتی بالغ بر ۲۵۰هکتارمساحت، در تاریخ ۱۳ فروردین ماه امسال با حضور گسترده شهروندان افتتاح شد که با تداوم این عملیات، فاز دوم این بوستان واقع در محدوده منطقه۴ نیز خرداد ماه سال جاری به بهره برداری خواهد شد.

معاون امورشهری منطقه با اشاره به کاشت ۱۲۰هزار اصله درخت در مجموعه بیان داشت: در مرحله افتتاح فاز اول بهره برداری بوستان یاس، تعداد ۱۰زمین بازی مدرن مجهز به کمپلکس‌های بازی نوین و وسائل بدن سازی احداث گردیده است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان فاز دوم عملیات، این تعداد به ۱۵ مورد افزایش خواهد یافت. 

وی از احداث مجموعه‌های ورزشی در محل بوستان یاس خبر داد و افزود: ساخت ۲ مورد زمین ورزشی ویژه والیبال ساحلی، جانمائی می‌زهای پینگ پنگ و فوتبال دستی و... از جمله امکانات درنظر گرفته شده برای این بوستان است. 

ناصحی ادامه داد: نصب ۱۰۸ چشمه سرویس بهداشتی پرتابل، نصب ۲۵ دستگاه کیوسک و کانکس نگهبانی از دیگر اقدامات صورت گرفته در فاز اول بهره برداری است. 

معاون امور شهری منطقه به احداث ۲۵۰ سکوی بتنی و ۱۲۰ دستگاه آلاچیق در مجموعه جهت رفاه حال شهروندان اشاره کرد و بیان داشت: تا پایان فاز دوم بهره برداری تعداد سکوهای بتنی را تا ۴۰۰مورد و آلاچیق‌ها را نیز تا ۲۰۰دستگاه افزایش خواهیم داد.

وی خاطرنشان شد: جانمایی ۶۷۰ مورد نیمکت، ۱۵۰دستگاه باربیکیو، ۲۰۰ مورد سطل زباله از دیگر المانهای مورد نیاز بوستانی است که تاکنون درمجموعه احداث شده است. 

به گفته ناصحی، در فاز اول بهره برداری از بوستان یاس، ۱۰کیلومتر از مجموعه آسفالت کاری شده و تا فاز دوم این میزان تا ۳۰ کیلومتر وسعت خواهد یافت.  همچنین، تعداد ۱۰۰ برج نوری نصب شده در بوستان نیز تا دوماه آینده به ۲۵۰ دستگاه افزایش خواهد یافت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: