جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 فروردين 1394     
نصب ۱۳ دوربین کنترل ترافیکی جدید در منطقه 13

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ از اجرای بیش از ۷هزار و ۶۷۵م‌تر طول خطکشی محوری در معابر، خطوط تندرو ویژه و همچنین خط کشی پارک‌های حاشیه‌ای خبر داد و گفت: مجموعا ۱۳ دوربین جدید نظارت تصویری، عبور از چراغ قرمز، نظارت بر تغییر مسیر خطوط رانندگان و کنترل سرعت در نواحی چهارگانه نصب شده است.

سیروس میلانی، معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ با اشاره به اجرای طرح خط سفید، بهسازی، ایمن سازی و هدایت و کنترل ترافیکی در سطح نواحی چهارگانه گفت: این طرح در راستای اجرای طرح استقبال از بهار ۹۴ در قالب فعا لیت‌های ترافیکی شامل انواع خط کشی سطح محدوده، نصب علائم و تابلو‌های ترافیکی، نصب دوربین و.... اجرایی شد.

وی در تشریح این طرح از اجرای بیش از ۷هزار و ۶۷۵م‌تر طول خطکشی محوری در معابر، خطوط تندرو ویژه و همچنین پارک‌های حاشیه‌ای خبر داد و گفت: خط کشی ۳۸۸ بلوک عابر پیاده و خط کشی ۱۶ پایانه و ایستگاه و ۳۹ عدد ترسیم کلمات نوشتاری از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این طرح است. 

سیروس میلانی با بیان اینکه حدود یک هزار و ۱۲۵ متر طول نرده ایمنی و گاردریل در سطح محدوده نصب شده است اظهار داشت: ۳۲۴ عدد استوانه ایمنی و حدود ۷۰ بشکه ایمنی در خروجی‌های معابر اصلی و جناغی‌ها با هدف ایمن سازی معابر نصب شده است. 

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ اظهار داشت: مجموعا ۱۳ دوربین نظارت تصویری، عبور از چراغ قرمز، نظارت بر تغییر مسیر خطوط رانندگان و کنترل سرعت در خیابان پیروزی تقاطع قره یاضی و دهقان، سی متری نیروی هوایی تقاطع نهاوندی، خیابان‌های صفا و منتظری نصب شده تا هدایت و کنترل ترافیکی بهتر صورت بگیرد. 

وی یکی از محور‌های این طرح را اصلاح و بهبود وضعیت انواع علائم عمودی اعلام کرد و گفت: در این راستا حدود ۱۹ عدد تابلو مرمت و اصلاح شده و همچنین تابلوی غیر استاندارد جمع آوری و تابلوی جدید نصب و جا به جا شده است. 

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ ادامه داد: عملیات همسطح سازی و پیوستگی گذرگاه‌های عابر پیاده شامل پوشش روی نهر، رفع موانع فیزیکی نظیر وجود جدول، مخازن زباله، فضای سبز و تاسیسات شهری به تعداد ۱۹۵ مورد به اجرا رسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: